فرماندهان دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی هستند
کد خبر: 4098528
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴

فرماندهان دفاع مقدس الگوی مدیریت جهادی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: فرماندهان دوران دفاع مقدّس به عنوان قهرمانان ملی و دینی ما، الگوی رفتاری و اخلاقی جوانان و الگوی مدیریت جهادی مسئولان نظام اسلامی هستند.

اداره کل بنیاد شهید اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۱۹ آبان‌ماه، در نشست صمیمی فرماندهان شاخص دوران دفاع مقدّس اردبیل ضمن تجلیل از رشادت و شجاعت بی‌نظیر فرماندهان دوران مقدّس اظهار کرد: در دوران دفاع مقدّس نه فقط رژیم بعثی که کل جبهه منحوس استکبار و ایادی آنها به ایران اسلامی هجوم آورده بودند و عنایت الهی و رهبری داهیانه امام راحل(ره) در کنار شجاعت و فداکاری مثال‌زدنی فرماندهان دلیر باعث شد ایران اسلامی از گزند دشمنان قسم خورده نظام اسلامی مصون مانده و عزّت و اقتداری روزافزون یابد.

نوری افزود: فرماندهان دوران دفاع مقدّس به عنوان قهرمانان ملی و دینی ما، الگوی رفتاری و اخلاقی جوانان و الگوی مدیریت جهادی مسئولان نظام اسلامی هستند زیرا توانستند در شرایط سخت و دشوار دوران دفاع مقدّس، به صورت جهادی و فعالانه با دشمن بعثی مبارزه کرده و جبهه حق علیه باطل را به نحوی شایسته و با کمال اقتدار فرماندهی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تصریح کرد: داشته‌هایمان را مدیون خون پاک شهدای والامقام هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و مردانگی را در جامعه به یک فرهنگ نهادینه تبدیل کرده‌اند.

در ادامه، فرماندهان دوران دفاع مقدّس به بیان خاطرات خود از دوران دفاع مقدّس پرداختند و مدیرکل بنیاد استان بر ضرورت ثبت و ضبط و انتشار خاطرات ارزشمند فرماندهان تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha