جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است
کد خبر: 4096516
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

جهاد تبیین نیاز امروز جامعه است

مدیرکل بنیاد شهید لرستان با تأکید بر اینکه امروز جهاد تبیین نیاز جامعه است، گفت: در عرصه جهاد تبیین ما کوتاهی کردیم و هنوز هم کوتاهی می‌کنیم، باید در میدان عمل وارد شویم.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در دومین گردهمایی منطقه‌ای که امروز، 11 آبان با حضور مدیرکل بازرسی کشور و روسای ادارات و کارشناسان استان‌های غرب کشور در لرستان برگزار شد، با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور، اظهار کرد: این حوادث صفین‌های انقلاب هستند تا خوارج تفکیک شوند.

وی با اشاره به اینکه تابلوی عاشورا سه وجه ایمان، کفر و بی‌طرف داشت، افزود: امروز دو تابلوی ایمان و کفر روبروی ماست.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه پرچم جمهوری اسلامی پرچم ایمان، آزادگی و تمدن مهدویت است، افزود: در حوادث اخیر نگران نباشیم اما مواظب باشیم، تدبیر باید کرد و در میدان حضور یافت.

وی با تأکید بر اینکه امروز جهاد تبیین نیاز جامعه است، ادامه داد: در عرصه جهاد تبیین ما کوتاهی کردیم و هنوز هم کوتاهی می‌کنیم، باید در میدان عمل وارد شویم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با باین اینکه این استان شش هزار و ۵۴۸ شهید تقدیم انقلاب کرده و در عملیات حاج‌عمران استان ما ۲۹۳ شهید تقدیم کرده است، اضافه کرد: بنیاد شهید در خط مقدم برنامه‌های فرهنگی قرار دارد.

وی افزود: بنیاد شهید استان در جشنواره رجایی در بین همه دستگاه‌ها و روابط عمومی بنیاد شهید به‌عنوان دستگاه برتر معرفی شد، در بحث مالی، در بحث بهره‌وری و توسعه و تحول اداری برتر و به‌عنوان الگو معرفی شد، در بحث شورای ترویج تاکنون چهار جلسه به ریاست استاندار لرستان برگزار شد و رتبه اول کشور را در حوزه کسب کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: حسینیه‌ها در گلزار شهدا تبدیل به کانون فرهنگی شده و کانون بچه‌های انقلاب است، در بحث اربعین موکب آب در کربلا برپا شد، در تقویت چذابه نقش داشتیم و موکب ایثارگران لرستان در عتبات ثبت شده که از این پس در همه ایام سال فعالیت خواهد شد.

هاشمی با اشاره به ثبت‌نام عتبات افزود: هفته آینده دو سفر زمینی به عتبات و یک پرواز خرم‌آباد به نجف برقرار است و در این راستا توانایی داریم در خدمت استان‌های همجوار باشیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت لرستان، اظهار کرد: در این اتفاقات اخیر استان چهار شهید مدافع امنیت داشته است که سه نفر از شهدای ما دهه هشتادی بودند.

انتهای پیام
captcha