صدهزار ایثارگر در نوبت واکسیناسیون هستند
کد خبر: 4095330
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲

صدهزار ایثارگر در نوبت واکسیناسیون هستند

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از ۱۵ مهر امسال که وزارت بهداشت واکسن‌های آنفولانزا را توزیع کرد، بلافاصله تزریق برای جامعه هدف را آغاز کردیم و اکنون این فرایند در حال انجام است.

به گزارش ایکنا به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران، عبدالرضا عباسپور با بیان اینکه ۱۰۰ هزار ایثارگر در بنیاد شهید و امور ایثارگران در اولویت تزریق واکسن آنفولانزا قرار دارند، افزود: جانبازان ۷۰ درصد، والدین چند شهید، والدین شهدا با سنین بالا، بیماران صعب‌العلاج و جانبازان شیمیایی مشمول تزریق واکسن آنفولانزا می‌شوند.

وی با توجه به اینکه تزریق واکسن آنفولانزا تا حدود دو هفته دیگر ادامه دارد، افزود: از طرف بنیاد شهید برای تزریق واکسن به درب منازل افرادی که نمی‌توانند به راحتی از خانه بیرون بیایند مراجعه می‌شود.

عباسپور خاطرنشان کرد: کادر درمان بنیاد شهید مناطق با مشمولان واکسن تماس می‌گیرند و زمان و مکان تزریق واکسن آنفلوانزا را به آنها اعلام می‌کنند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که می‌خواهند بدانند شامل تزریق واکسن آنفلوانزا می‌شوند نیز می‌توانند با بنیاد شهید منطقه خود تماس بگیرند تا به آنها اطلاع داده شود که می‌توانند برای تزریق مراجعه کنند یا خیر.

انتهای پیام
captcha