سناریوی تکراری دشمن برای تجزیه ایران همواره ناکام می‌ماند
کد خبر: 4094878
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰

سناریوی تکراری دشمن برای تجزیه ایران همواره ناکام می‌ماند

مسئول نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: دشمن تاب پیشرفت ایران اسلامی را ندارد، از این‌رو دست به هر فتنه‌ای می‌زند و سناریوی تکراری تجزیه ایران را پیش می‌کشد ولی همواره این توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی نماینده ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی ۵ آبان ماه در بازدید از مدارس قرآنی «طوبی و نسل ظهور موسسه راهیان کوثر آذربایجان‌غربی» اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در وقایع اخیر نقش پررنگ داشتند که برای براندازی انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را به کار برده‌ و قصد تجزیه کشور را برای جلوگیری از پیشرفت دارند.

وی افزود: در نظام تربیتی باید شبهات و مشکلات جوانان و نوجوانان حل شود چون جوانان در آینده ی کشور نقش اساسی را برعهده دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی امروز از طریق فضای مجازی سعی در فریب و گمراهی جوانان دارند و باید جوانان را در برابر این آسیب‌ها قوی کنیم.

وی ادامه داد: دشمن تاب پیشرفت ایران اسلامی را ندارد، از این‌رو دست به هر فتنه‌ای می‌زند و سناریوی تجزیه ایران را تکرار می‌کند ولی همواره این توطئه‌ها با شکست مواجه می‌شود. 

حجت‌الاسلام فیاضی در ادامه با اشاره به حفظ قرآن توسط موسسه راهیان نور، بیان کرد: حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم توسط دانش‌آموزان موسسه راهیان کوثر کاری شایسته است و تلاوت و حفظ قرآن کریم باعث پیشرفت در تمام ابعاد زندگی می‌شود.

گفتنی است در ادامه نیز از نفرات منتخب آموزشی،  فرهنگی، ورزشی و قرآنی تجلیل شد.

 

 

انتهای پیام
captcha