فرزندان شهدا صاحبان نظام و انقلاب هستند
کد خبر: 4093336
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲

فرزندان شهدا صاحبان نظام و انقلاب هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با فرزندان شاهد شهرستان آمل گفت: فرزندان شهدا نخبگان جامعه و میراث‌دار خون شهدا و صاحبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش ایکنا از مازندران، نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با فرزندان معزز شاهد روز گذشته بیست و هشتم مهر با حضور معاونین فرهنگی و تعاون بنیاد شهید مازندران، نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان آمل، در این  شهرستان برگزار شد.

سعید کهن‌سال، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، در این نشست با بیان اینکه دیدار با فرزندان عزیز شهدا، یاد شهدا را در دل ها و ذهن ها زنده می کند، گفت: اندیشه های ناب شما عزیزان که برگرفته از دانش علمی و تفکر جهادی است، گره گشای بسیاری از مشکلات در جامعه خواهد بود.

وی افزود: فرزندان شهدا نخبگان جامعه ما و میراث‌دار خون شهدا و صاحبان نظام و انقلاب هستند و با تبعیت از مقام معظم رهبری، از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صیانت می‌کنند.

مدیر کل بنیاد شهید مازندران مطالبه‌گری جامعه ایثارگری را یک امر مهم دانست و ادامه داد: قوانینی که به منظور خدمت به ایثارگران برای همه دستگاه ها تعریف شده است مواردی که معطل و مغفول مانده، از طریق استانداری مازندران پی گیری‌های لازم صورت گرفته است، این فرآیند ارتباطی در چارچوب قوانین تا حصول نتیجه ادامه دارد. 

کهن‌سال تصریح کرد: دستگاه‌ها در راستای اجرای قانون خدمات جامع به ایثارگران باید به تعهدات خود در مقابل ایثارگران در رابطه با تبدیل وضعیت، جذب، استفاده از یک درصد اعتبار فرهنگی در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ... عمل کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان بر استفاده از ظرفیت عظیم فرزندان شاهد متخصص و تحصیل کرده در دستگاه‌ها در پست‌های مدیریتی تأکید کرد.

در ادامه این نشست فرزندان معظم شهدا به طرح مسائل، مشکلات و دغدغه های خود در امر اشتغال و ... پرداختند.

انتهای پیام
captcha