پرونده شهدای غواص الکترونیکی می‌شود
کد خبر: 4092519
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵
در بنیاد شهید اصفهان

پرونده شهدای غواص الکترونیکی می‌شود

پروژه الکترونیکی کردن پرونده‌های شهدای غواص در راستای زنده نگاه داشتن یاد و نام این شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان آغاز شده است.

شهدای غواص

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، حسن عبداللهی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دوی اصفهان از آغاز پروژه الکترونیکی کردن پرونده‌های شهدای غواص برای اولین بار در راستای زنده نگاه داشتن یاد و نام این شهدا خبر داد.

وی با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس این طرح که در راستای دولت الکترونیک و همچنین طرح ساماندهی و یکپارچه‌سازی بایگانی انجام می‌شود، چهار هزار و 951 پرونده موجود طی 90 روز اسکن و بایگانی الکترونیک می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دوی اصفهان آرشیو الکترونیک را یک راهکار جامع و هوشمندانه برای تغییر بایگانی‌های سنتی به الکترونیک دانست و ادامه داد: این اقدام دسترسی سریع، مدیریت بهینه، امنیت اطلاعات و همچنین کاهش هزینه‌های سازمان در نگهداری اسناد را به همراه خواهد داشت.

وی تأکید کرد: امیدواریم تبرک یافتن این پروژه حساس به نام «شهدای غواص»، یاری‌گر مجریان آن باشد تا بتوانیم در اسرع وقت شاهد اتمام پروژه باشیم.

انتهای پیام
captcha