افزایش بصیرت نشان‌دهنده شایستگی نیروهای ارتش است
کد خبر: 4092201
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۰

افزایش بصیرت نشان‌دهنده شایستگی نیروهای ارتش است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی افزایش بصیرت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران را نشان‌دهنده شایستگی آنان دانست و گفت: امروز در اجرای فرامین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی چشم خودخواهان بین‌المللی را کور کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، 24 مهرماه در دیدار با رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های تابعه ارتش مستقر در این استان به‌مناسبت سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار کرد: جامعه ایرانی یک جامعه با ایمان در طول تاریخ بوده است، به‌طوری که علامه شهید مطهری در این مورد کتاب «خدمات متقابل ایران و اسلام» را نوشتند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی فرزند مردم است، بیان کرد: آن روزی که انگلیس و استعمار غرب بر ایران مسلط بود و قرارداد تنباکو را به نفع استعمارگران بر پادشاهان نالایق تحمیل کردند، یک جمله میرزای شیرازی باعث تمکین مردم ایران شد که این امر نشان‌دهنده عمق ایمان مردم است.

امام‌جمعه بیرجند گفت: استعمار با مسلط کردن رضاخان بر مردم، ارتشی را تأسیس کرد که با همه تعاریف ارتش در آن زمان به غیر از یک عده از امرای خود فروخته، پیکره ارتش با مردم بود و امام خمینی(ره) همواره به این مردم اعتماد داشت.

وی با اشاره به بیعت ارتش با رهبر کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: اگر اصالت در ارتش و فرزندان این مرز و بوم نبود و در آن شرایط بحرانی موضع خود را به‌عنوان پشتیبانی از انقلاب اسلامی اعلام نمی‌کردند، باید هزینه‌های سنگینی پرداخت می‌شد، اما دیدیم که جز عده‌ای خود فروخته، این فرزندان اصیل مردم با امام(ره) بیعت کردند.

عبادی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه بیعت خود با وجود شرایط نامساعد در صحنه‌های دفاع مقدس نیز وفاداری خود را به انقلاب اسلامی نشان دادند. افزایش بصیرت نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نشان‌دهنده شایستگی آنان است. امروز در اجرای فرامین فرمانده کل قوا، نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی، چشم خودخواهان بین‌المللی را کور کردند، به‌گونه‌ای که غربی‌ها دست به کارهای جنون‌آمیزی می‌زنند که بیش از همه خود را رسوا می‌کنند.

انتهای پیام
captcha