پذیرایی از ۶۳۸۳ زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4090375
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

پذیرایی از ۶۳۸۳ زائر پاکستانی در مواکب خراسان‌جنوبی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای شروع سفرهای اربعین و شهادت امام رضا(ع) بیش از 100 هزار زائر ایرانی و پاکستانی در موکب‌های بقاع متبرکه استان پذیرایی و اسکان شدند.

حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، امروز ۱۶ مهرماه اظهار کرد: تاکنون 96هزار و 510 زائر ایرانی و 6 هزار و 383 زائر پاکستانی از خدمات ارائه شده در موکب‌های بقاع متبرکه استان استفاده کرده‌اند.
وی افزود: این موکب‌ها در مسجد جامع خضری، امامزاده زید بن محمد قائنات، امامزادگان باقریه بیرجند، امامزاده سید علی نهبندان و مسجد حضرت اباالفضل علیه السلام نهبندان مستقر هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه زائران در سه وعده می‌توانند از امکانات پذیرایی این موکب‌ها استفاده کنند، افزود: زائران در این موکب‌ها با چای، شربت و غذای گرم پذیرایی می‌شوند.
وی یادآور شد: امکانات اسکان موقت و استحمام نیز در این موکب‌ها برای زائران فراهم است.
بخشی پور به حضور پنج مبلغ غیر بومی اعزامی از مشهد مقدس اشاره کرد و گفت: زائران در جوار بقاع متبرکه از برنامه‌های تبلیغی این روحانیون مبلغ است.

انتهای پیام
captcha