اخلاص؛ مهم‌ترین ویژگی جوان نسل سردار سلیمانی
کد خبر: 4089999
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵

اخلاص؛ مهم‌ترین ویژگی جوان نسل سردار سلیمانی

مدرس حوزه و دانشگاه در خراسان‌جنوبی، اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی‌های جوان نسل حاج قاسم برشمرد.

اجتماع دهه هشتادی ها در بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محمدعلی فیض‌آبادی، مدرس حوزه و دانشگاه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۴ مهرماه در اجتماع بزرگ دهه هشتادی‌ها در بیرجند، اظهار کرد: سردار سلیمانی به خاطر خدا به این منزلت رسید پس رهرو او هم باید همواره اخلاص و کار برای خدا را در امور زندگی مورد توجه قرار دهد.

وی با بیان اینکه دهه هشتادی‌ها باید در مقابل مسیر دشمن حرکت کنند گفت: جوان رهرو مکتب شهید سلیمانی باید راه دشمن را بشناسد و در مقابل آن حرکت کند.

فیض‌آبادی، اخلاص را از مهم‌ترین ویژگی‌های جوان نسل حاج قاسم برشمرد و ادامه داد: دشمن به دنبال این است که علم و جوانان ما را بگیرد پس اگر برخلاف مسیر دشمن حرکت کنیم راه شهدا و سردار سلیمانی را ادامه داده‌ایم.

وی گفت: جوانی که قصد دارد در مسیر سردار سلیمانی حرکت کند، باید مهربان باشد چراکه مهربانی از مهم‌ترین آموزه‌های دینی و اسلامی است که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده است.

این مبلغ دینی تصریح کرد: انسان اگر بخواهد به همه جا برسد باید نماز بخواند و نماز باید در آموزش و پرورش جدی گرفته شود.

وی افزود: اگر در مدرسه دانش‌آموزی تربیت کردیم که اقامه‌کننده نماز باشد قابل تحسین است اما اگر تارک نماز تربیت کردیم مشکلی است که باید به آن توجه شود.

فیض‌آبادی یادآور شد: انسان باید اهل تلاش و پشتکار باشد و امام علی (ع) در زمان حیات خود بیش از هزار ابداع انجام داده و متاسفانه سایر ادیان بیشتر از ما در مورد علم آن حضرت تحقیق می‌کنند و می‌دانند.

اجتماع هزار نفری دهه هشتادی‌ها در سالن فرهنگسرای شهر بیرجند برای ابراز همبستگی نوجوانان و ارادت به وطن و شهدا به‌ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

اجرای سرود، ورزش‌ زورخانه‌ای و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران از دیگر برنامه‌های این اجتماع در بیرجند بود.

انتهای پیام
captcha