ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمن همواره پیروز میدان است
کد خبر: 4089415
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

ملت ایران در برابر فتنه‌های دشمن همواره پیروز میدان است

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طرح‌ها و فتنه‌های دشمن از ابتدای انقلاب وجود داشته، اما با تحمل ایرانیان همواره پیروز میدان هستیم گفت: با تمام موانع و تحریم‌ها دانشمندان ایرانی در بسیاری از مسائل علمی در ردیف چند کشور اول دنیا قرار دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز ۱۱ مهرماه در دیدار با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: انسان باید از امکانات مادی و معنوی در اختیار نهایت بهره را برده و در وظیفه خود کوتاهی نکند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: پیش از پیروزی انقلاب تا امروز که ۴۴ سال گذشته است هر زمان ما وظیفه خود را انجام دادیم خدا کار را درست کرده است اما مشکلات موجود محصول کار منفی و کم کاری مسئولان است.

وی با بیان اینکه امروز دولت سیزدهم بر مبنای ایمان پیش رفته و شبانه‌روزی تلاش می‌کند، گفت: طرح‌ها و فتنه‌های دشمن از ابتدای انقلاب وجود داشته، اما با تحمل ایرانیان همواره پیروز میدان هستیم.

عبادی با اشاره به اینکه توکل یعنی انسان به وظیفه بندگی خود عمل کند و مطمئن باشد خداوند به او کمک می‌کند، گفت: پیشوایان علمی چشم و چراغ جامعه انسانی و اسلامی هستند و با تمام موانع و تحریم‌ها دانشمندان ایرانی در بسیاری از مسائل علمی در ردیف چند کشور اول دنیا قرار دارند.

انتهای پیام
captcha