مصونیت جامعه در گرو تبیین درست مفاهیم
کد خبر: 4089260
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

مصونیت جامعه در گرو تبیین درست مفاهیم

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اگر در جهاد تبیین، مفاهیم به درستی تبیین شود، جامعه ما مصونیت پیدا خواهد کرد، گفت: باید در جهاد تبیین با ارائه مستندات، فتنه‌گری دشمن را برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقيه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند، امروز ۱۰ مهرماه در دیدار مدیرکل جدید و جمعی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی گفت: یک غده سرطانی و منبع فساد که مانع بزرگی سر راه بشر قرار دارد و از محاسبات پی می‌برید که آن اندیشه، فرهنگ و سیاست غرب و قاره اروپا است.

وی بیان کرد: از ۴۰۰ سال قبل که اروپایی‌ها وارد صحنه استعمار شدند اولین قدمی که بعد از حضور بعضی کشورهای اروپایی در غرب آسیا برداشتند، حضورشان در قاره آمریکا بود که افسانه‌هایی ساختند در حالی که واقعیت چیز دیگری است، قاره آمریکا تمدن و جمعیت داشت و کشف شده بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: به طوری که در آماری بین ۶۰ میلیون تا ۸۰ میلیون مردم بومی آمریکا را از بین بردند و بر سنگ قبر آنها ایالات متحده را بنا کردند؛ بعدها در قاره آسیا رسما به تصرف پرداختند و هرجا رفتند فساد کردند لذا ابزار پیروزی آنها فساد است، از مواد مخدر گرفته تا منکرات و با اندیشه اصالت لذت و اقتصاد، ویران کردن شهرها و انواع سوء‌استفاده‌ها از ابزار غرب است.

وی یادآور شد: غرب بعد از جنگ جهانی دوم در بیش از ۵۰ کشور دخالت مستقیم کرده و هرجا پا گذاشته فساد ایجاد کردند؛ در زمان جنگ جهانی دوم با ورود متفقین و دستور توقف دفاع، حدود ۶ میلیون نفر از بین رفتند، بعد از انقلاب اسلامی نیز یک جنگ تمام عیار علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به راه انداختند و تا توانستند از انسان‌های خوب کشور را از بین بردند.

عبادی افزود: در کنار این اقدامات، انواع و اقسام فساد فرهنگی را انجام می‌دهند، اول مردم را فاسد و بعد حمله می‌کنند که این کار را ۷۰۰ سال قبل در آندلس اسلامی نیز اجرا کردند و اگر در جهاد تبیین با مستنداتی که دارد بتوان این موارد را برای مردم ایران اسلامی به‌خصوص جوانان و نوجوانان تبیین کنیم تا افراد کم‌تجربه فریب مکر و حیله دشمن را نخورند.

وی با بیان اینکه اگر در جهاد تبیین، مفاهیم به درستی تبیین شود، جامعه ما مصونیت پیدا خواهد کرد، یادآور شد: باید در جهاد تبیین با ارائه مستندات، فتنه‌گری دشمن را برای مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان بازگو کنیم تا فریب دشمن را نخورند.

انتهای پیام
captcha