برپایی کارگاه‌های جهاد تبیین در گردهمایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی
کد خبر: 4088004
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

برپایی کارگاه‌های جهاد تبیین در گردهمایی اتحادیه تشکل‌های قرآنی

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس در تشریح برنامه‌های گردهمایی مدیران عامل اتحادیه‌های مؤسسات قرآنی کشور که بناست در شیراز برگزار شود، از برگزاری کارگاه‌های تخصصی جهاد تبیین ویژه فعالان قرآنی در این گردهمایی خبر داد.

محمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارسمحمدحسین اسلامی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی فارس، در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه گردهمایی مدیران عامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی سراسر کشور در شیراز برگزار خواهد شد، گفت: این گردهمایی طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه، 7 و 8 مهرماه در شیراز برگزار می‌شود.

وی مکان برگزاری برنامه‌های این گردهمایی را حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) اعلام کرد و افزود: مراسم افتتاحیه این گردهمایی صبح پنج‌شنبه با حضور مسئولان مربوطه در حرم شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

اسلامی با بیان اینکه در این گردهمایی از حضور استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان بهره‌مند خواهیم شد، گفت: علاوه بر این‌ها از وزیر ارشاد و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور هم برای حضور در این گردهمایی دعوت به عمل آورده‌ایم.

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس در تشریح برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای این گردهمایی گفت: در این گردهمایی کارگاه‌های تخصصی با موضوعات مختلف از جمله جهاد تبیین با حضور اساتید برجسته کشوری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین طی این دو روز نشست‌های تخصصی مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی کشور جهت برطرف کردن مسائل و مشکلات جامعه قرآنی و مؤسسات قرآنی از جمله بحث بیمه فعالان قرآنی، مالیات مؤسسات قرآنی، کمک مالی به مؤسسات قرآنی و غیره برگزار می‌شود.

اسلامی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این نشست‌ها را رسیدگی به مؤسساتی که طی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا آسیب دیده‌اند، عنوان کرد و گفت: نتیجه و خروجی این گردهمایی به صورت بیانیه اعلام خواهد شد و در آن مطالباتی از مسئولان کشوری برای حمایت از مجموعه‌ها و مؤسسات مطرح می‌شود.

انتهای پیام
captcha