اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4087960
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۲

اعلام اسامی برگزیدگان مرحله استانی مسابقات قرآن چهارمحال‌وبختیاری

اسامی برگزیدگان مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم چهارمحال‌وبختیاری در بخش‌های آوایی و معارفی بانوان و آقایان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد.

دوربینبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اسامی برگزیدگان اول تا سوم مرحله استانی چهل‌وپنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان در بخش آوایی و معارفی بانوان و آقایان از سوی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اعلام شد و نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری معرفی شدند که این اسامی در دو بخش آوایی و معارفی به شرح ذیل اعلام می‌شود.

بخش آوایی بانوان

در رشته قرائت تحقیق بخش بانوان، سحر میرزاخانی، مقام اول استان را کسب کرد و هیچ شرکت‌کننده‌ای حدنصاب لازم رتبه‌های دوم و سوم را کسب نکرد. فاطمه اسدی، زهرا میری و فاطمه احمدی نیز به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم در رشته قرائت ترتیل شدند.

در رشته حفظ کل، معصومه یوسفی توانست مقام نخست را کسب کند. در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز زهرا مداحیان و آذر طاهری قهفرخی توانستند به ترتیب رتبه‌های اول و دوم را کسب کنند.

مطهره فاتحی رتبه نخست استان را در رشته حفظ ۱۰ جزء بانوان کسب کرد و در رشته پنج جزء نیز لیلا نادری بنی، زهرا یوسفی و حکیمه قادری به ترتیب اول تا سوم شدند.

بخش آوایی آقایان

در رشته قرائت تحقیق، عباس اسدی گندمانی عنوان نخست استان را در این رشته به دست آورد و مهدی خدیوی بروجنی و رضا فتاحی میلاسی به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت ترتیل، محمدصادق حیدری حائز عنوان نخست شد، رسول شاهسون به مقام دوم دست یافت و مجتبی رمضانی نیز مقام سوم استان را به دست آورد.

در رشته حفظ کل، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدابراهیم حجت‌پناه رتبه نخست استان را کسب کرد؛ در رشته حفظ ۲۰ جزء نیز صادق احمدی و محمدامین مسلمی به عناوین اول و دوم دست یافتند.

بخش معارفی بانوان و آقایان

افشین سلیمی وردنجانی، غلامحسین فاتحی، علیرضا ابراهیمی، محمدتقی حسین‌پور، محمد سهرابی، حسین فرهادی، محمدابراهیم رادمند به ترتیب بیشترین نمرات را کسب کردند و به عنوان افراد حائز نمره حدنصاب به مرحله بعدی این دوره از مسابقات در رشته نهج‌البلاغه راه یافتند.

همچنین، در رشته نهج‌البلاغه بخش بانوان، الهه مبینی دهکردی، نگین احمدیان جونقانی، نگین داودی، منصوره دهقان قهفرخی نمره حدنصاب لازم را کسب کردند و به مرحله بعدی راه یافتند.

در رشته تفسیر، یونس طاهری، سیدحامد حجازی طاقانکی، سیدجواد مرتضوی باباحیدری در بخش آقایان و لیلا نادری بنی، سمیه قادری، حبیبه احمدی بنی، سمانه باقری کاکلکی، تهمینه رئیسی به ترتیب حائز بیشترین نمره شدند و حدنصاب لازم را برای حضور در مرحله بعدی این رشته کسب کردند.

در رشته صحیفه سجادیه، سیداحمد احمدی شیخ‌شبانی و سجاد صالحی در بخش آقایان و زینب نجفی و سمانه غیاثی در بخش بانوان نمره حد نصاب برای راهیابی به مرحله بعدی را کسب کردند.

یادآور می‌شود، در بخش آوایی، نفرات حائز عنوان نخست استان به مرحله کشوری مسابقات راه می‌یابند؛ همچنین بر اساس اعلام اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان، افراد حائز نمرات ۸۰ و بالاتر در رشته‌های نهج‌البلاغه و تفسیر عمومی و نیز شرکت‌کنندگان حائز نمره حدنصاب ۶۰ و بالاتر در رشته صحیفه سجادیه در فهرست برگزیدگان مرحله استانی معرفی شده و به مرحله کشوری راه یافته‌اند.

انتهای پیام
captcha