جلسه مشترک مدیران مؤسسات قرآنی هرمزگان با استاندار تشکیل شد
کد خبر: 4087738
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸

جلسه مشترک مدیران مؤسسات قرآنی هرمزگان با استاندار تشکیل شد

جلسه مشترک مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان و همچنین جمعی از قاریان، حافظان، پیشکسوتان قرآنی استان و هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان با مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، صبح امروز، دوم مهرماه تشکیل شد.

جلسه مشترک مدیران مؤسسات قرآنی هرمزگان با استاندارعماد ناصری، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: جلسه‌ای مشترکی با حضور مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت استان و همچنین جمعی از قاریان، حافظان، پیشکسوتان قرآنی استان و هیئت اندیشه‌ورز قرآنی استان و مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، صبح امروز، دوم مهرماه تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه جلسه فوق پیرو مطالبات مؤسسات قرآنی و بخش مردمی تشکیل شد، ادامه داد: نبود مکان ثابت برای فعالیت مؤسسات قرآنی و درگیری با هزینه اجاره‌بهاهای سنگین مکان‌های استیجاری، حمایت و پشتیانی حداقلی پالایشگاه بندرعباس از فعالیت‌های قرآنی مردمی، واگذاری شیفت عصر مدارس به خانه‌ها و مؤسسات قرآنی، دستور واگذاری زمین برای ساخت مؤسسات در شهرک‌های درحال تأسیس، حضور و عضویت نمایندگانی از مؤسسات قرآنی در کمیسیون‌های استانداری در رشته‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و حمایت از مفاخر قرآنی در سطح استان و ... از جمله اهم موارد مطرح شده در این جلسه بود.

ناصری اظهار کرد: طی این جلسه از سوی استاندار مطرح شد تا سه موضوع چون برگزاری رویداد قرآنی در قالب مسابقات و جشنواره در سطح ملی به میزبانی هرمزگان در دی‌ و بهمن‌ماه، تفاهم‌نامه با آموزش و پرورش به منظور واگذاری شیفت عصر مدارس برای حل مشکل مکان مؤسسات و خانه‌های قرآن و پیگیری از ارگان‌ها و نهادهای دولتی برای در اختیار قرار دادن مکان‌های بلااستفاده به بخش مردمی، به صورت جدی پیگیری شود.

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت هرمزگان بیان کرد: طی این جلسه قول مساعد استاندار برای تزریق بودجه به اتحادیه اخذ شد.

انتهای پیام
captcha