مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 4086735
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸

مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در کرمان برگزار شد

مرحله استانی سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در دو گروه بانوان و آقایان در کرمان برگزار شد.

کتاب قرآن

سعید ایرانمنش، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان بیان کرد: مرحله استانی سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر روز گذشته، ۲۸ شهریورماه در دو گروه بانوان و آقایان در مکان‌های مستقل در کرمان برگزار شد.

وی گفت: مسابقات مفاهیم با منابع مجلدات ۱۲۳ در بین ۱۲۸ نفر از شرکت‌کنندگان بانو و آقا و در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰، ۲۰ و حفظ کل قرآن در گروه‌های فرزندان ۱۳ تا ۱۸ سال و ۱۸ سال به بالا و گروه همسران و ایثارگران برگزار شد.

ایرانمنش با بیان اینکه تعداد ۱۹ نفر از بانوان در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ ، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن در این دوره از مسابقات شرکت کردند، افزود: از این تعداد، اسماء قهاری، در رشته حفظ ۵ جزء و زهرا عبدالعلی‌نژاد در رشته حفظ ۱٠ جزء در گروه فرزندان زیر ۱۸ سال شرکت کردند که هر دو نفر حائز رتبه اول استانی شدند.

وی ادامه داد: در گروه فرزندان بالای ۱۸ سال در بخش بانوان تعداد ۱۳ نفر شرکت کردند که در رشته حفظ ۵ جزء، مطهره حسینی، حائز رتبه اول شد و هانیه حسنی، رتبه دوم را کسب کرد. همچنین ریحانه سلطانی‌نژاد در رشته ۲٠ جزء حائز رتبه اول شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با بیان اینکه محدثه رضایی در رشته حفظ کل رتبه اول و معینه رضاپور رتبه دوم را کسب کردند، افزود: در گروه همسران، عذرا مردای در رشته حفظ پنج جزء، فاطمه بهمن در رشته حفظ ۱٠ جزء و مرضیه رضایی در رشته قرائت حائز رتبه اول شدند.

ایرانمنش اعلام کرد: به‌زودی اسامی آقایان منتخب که امتیاز لازم را کسب کرده‌اند اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: زمان مرحله کشوری سی‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر در بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha