برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4081522
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰

برگزاری جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در کهگیلویه‌وبویراحمد

مدیر مرکز خدمات حوزه‌‌های علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد از برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) خانواده طلاب با همکاری نهادهای حوزوی در این استان خبر داد.

جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع)

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌‌های علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد، حجت‌الاسلام محمدجواد جعفری‌مهر، مدیر مرکز خدمات حوزه‌‌های علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد، ششم شهریورماه در حاشیه نشست ستاد اجرایی پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت خانواده طلاب استان، گفت: جشنواره قرآن و عترت(ع) با هدف ارتقای سطح آگاهی و به‌روزرسانی دانش و معلومات خانواده طلاب استان کهگیلویه‌وبویراحمد همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود. طبق اهداف مندرج در آئین‌نامه جشنواره، یکی از اهداف متعالی این جشنواره نشر و گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت در حوزه‌های علمیه است.

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل‌ بیت(ع) اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون کرده است. این جشنواره در سه بخش اصلی شامل دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی، مسابقات قرآنی و معارفی در سطح استانی و کشوری و برگزاری محافل و جلسات قرآنی برنامه‌ریزی شده است.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌‌های علمیه استان کهگیلویه‌وبویراحمد تصریح کرد: این جشنواره که با مدیریت و نظارت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اجرای مسابقات استانی و کشوری توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، از تیرماه ۱۴۰۱ آغاز و در آبان‌ماه طبق جدول زمان‌‌بندی به پایان می‌رسد.

حجت‌الاسلام جعفری‌مهر بیان کرد: ثبت‌نام از خانواده و فرزندان طلاب برای شرکت در جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت(ع) در استان کهگیلویه‌وبویراحمد از ابتدای مردادماه ۱۴۰۱ آغاز شده و علاقه‌مندان می‌توانند به حوزه‌های علمیه سراسر استان مراجعه و ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha