تعیین ۱۴ کمیته تخصصی در ستاد بزرگداشت هفته دولت
کد خبر: 4078599
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
معاون استاندار خراسان‌جنوبی مطرح کرد:

تعیین ۱۴ کمیته تخصصی در ستاد بزرگداشت هفته دولت

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تعیین ۱۴ کمیته تخصصی ذیل ستاد بزرگداشت هفته دولت، گفت: کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی ستاد هفته دولت باید با بسیج ظرفیت شورای اطلاع‌رسانی استان، برای اطلاع‌رسانی به میدان بیاید.

علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی امروز ۲۵ مردادماه در اولین نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان اظهار کرد: هفته دولت، فرصت مناسبی برای انعکاس اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به مردم است و در هفته دولت تلاش می‌شود با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، مردم از فعالیت‌های دولت مطلع شوند.

وی گفت: با انعکاس اقدامات و فعالیت‌ها، روحیه کار، تلاش و امیدواری در جامعه بالا می‌رود لذا در اولین هفته دولت از زمان استقرار دولت سیزدهم لازم است، فعالیت‌های صورت گرفته به‌خوبی به مردم منعکس شود.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به تعیین ۱۴ کمیته تخصصی ذیل ستاد بزرگداشت هفته دولت تصریح کرد: کمیته افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها با مسئولیت مدیرکل دفتر فنی استانداری موظف است با همکاری مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت را در حوزه اقتصادی و عمرانی مشخص کند.

وی گفت: همچنین این کمیته برنامه حضور مقامات عالی استانی و کشوری را برای افتتاح پروژه‌های کلیدی در این هفته مشخص کند.

عباس‌زاده با بیان اینکه مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری مسئول کمیته ویژه جشنواره شهید رجایی هفته دولت و روز کارمند تعیین شده‌ است افزود: جشنواره شهید رجایی و روز کارمند به‌صورت متمرکز کشوری و در استان نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: مسئولیت کمیته تولید محتوا برای هفته دولت با مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری است لذا باید از ظرفیت مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی به عنوان اعضای این کمیته استفاده شود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت استان خراسان جنوبی ادامه داد: این کمیته باید با همکاری کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی، اقدامات شاخص دولت را به صورت متنی و تصویری در فضای رسانه‌ای منتشر کند.

وی با بیان اینکه با توجه به سفر مسئولان ملی در هفته دولت به استان، کمیته حراست و امنیت با مسئولیت مدیرکل حراست استانداری شکل گرفته است، گفت: کمیته فرهنگی، اجتماعی و برگزاری مراسم نیز با محوریت دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری شکل گرفته تا بتواند برگزاری مراسم در سطح استان و شهرستان‌ها را مدیریت کند.

وی بیان کرد: کمیته نظارت و ارزیابی با مسئولیت مدیرکل بازرسی و نظارت بر عملکرد استانداری و کمیته پشتیبانی نیز با محوریت مدیرکل اداری و مالی استانداری راه‌اندازی شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه با توجه به شعار مردمی بودن دولت مردمی ایران قوی، مسئولیت کمیته مردمی و هنری هفته دولت نیز با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است، افزود: کمیته بانوان ستاد با مسئولیت دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و کمیته فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی نیز با مسئولیت بسیج سازندگی استان شکل گرفته است.

عباس‌زاده گفت: دفتر امور شهری و شوراهای استانداری به عنوان مسئول کمیته شهرستان‌ها با همکاری فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان روند تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان‌ها را پیگیری می‌کند و کمیته روستایی با مسئولیت دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: به دلیل اهمیت موضوع دفتر جذب و سرمایه‌گذاری استانداری به عنوان مسئول کمیته اقتصادی و تحقق شعار سال انتخاب شد تا فعالیت‌های مؤثر صورت گرفته در استان بیان شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه لازم است روز شمار عناوین هفته دولت توسط کمیته اطلاع‌رسانی و کمیته تولید محتوا تهیه شود، یادآور شد: در زمینه گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت برنامه‌ای محوری در مرکز استان و در شهرستان‌های تابعه با مسئولیت فرمانداران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام
captcha