اجرای بزرگترین پروژه زیرساختی استان در سالروز سفر مقام رهبری به نهبندان
کد خبر: 4078589
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴
با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان‌جنوبی رقم خورد؛

اجرای بزرگترین پروژه زیرساختی استان در سالروز سفر مقام رهبری به نهبندان

با پیگیری‌های مستمر استاندار خراسان‌جنوبی، تفاهم نامه اجرای بزرگترین پروژه زیرساختی استان به امضا رسید.

جواد قناعت؛ استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از استانداری خراسان‌جنوبی، با پیگیری جواد قناعت؛ استاندار خراسان‌جنوبی و طی نشستی چهارجانبه، تفاهم نامه ایجاد پست 400 کیلوولت و خط انتقال برای تأمین برق بخش عمومی و صنایع و معادن شهرستان نهبندان منعقد شد.

براساس این تفاهم نامه، عملیات اجرایی پست 400 کیلوولت و خط انتقال شهرستان نهبندان، همزمان با سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به نهبندان -7 شهریورماه- آغاز می‌شود.

با اجرای پست 400 کیلوولت و خط انتقال شهرستان نهبندان، اساسی ترین نیاز زیرساختی استان برای کمک به توسعه صنایع و معادن و ایجاد ارزش افزوده در ذخایر معدنی خراسان‌جنوبی برطرف می‌شود.

امضای این تفاهم نامه در یک سالگی دولت سیزدهم، گام بلندی در راستای محرومیت زدایی و توسعه منطقه و استان خراسان‌جنوبی است.

این تفاهم نامه چهارجانبه، بین قناعت استاندار خراسان‌جنوبی، کردی؛ رئیس هیئت عامل شرکت توانیر، جعفری؛ معاون وزیر صمت و رئیس هیئت مدیره سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و رسولیان رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به امضا رسید.

گفتنی است؛ نماینده مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان نیز در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha