کمک یک میلیارد ریالی خیران به بانک امانات تجهیزات پزشکی خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4078350
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۶

کمک یک میلیارد ریالی خیران به بانک امانات تجهیزات پزشکی خراسان‌جنوبی

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی گفت: طی یک سال گذشته ۵۶ قلم کالا به ارزش بیش از یک میلیارد ریال توسط خیرین برای تحویل امانی به نیازمندان به بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی اهدا شده است.

بانک امانات تجهیزات پزشکی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، محمدعلی کاوسی، سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی، امروز ۲۴ مردادماه به خبرنگاران رسانه‌های گروهی گفت: از ابتدای راه‌اندازی بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی تاکنون خدمات خوبی به جامعه هدف ارائه شده و با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمندی به کپسول اکسیژن، بخش قابل توجهی از خدمات در این زمینه بوده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر در سطح استان فعالیت می‌کنند، افزود: این بانک‌ها با هدف کمک به بیماران نیازمند در تأمین کالاهای پزشکی راه اندازی شده است.

سرپرست جمعیت هلال احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۴۶ نفر از خدمات این بانک‌ها بهره مند شده‌اند، گفت: در این بانک‌ها ۳۸۵ کالای پزشکی به تعداد ۱۸ قلم برای امانت به بیماران نیازمند نگهداری می‌شود.

وی ادامه داد: تجهیزات بانک امانات اعم از ویلچر، مانومتر، ساکشن، کپسول اکسیژن و اکسیژن ساز و … است که در زمان مناسب به صورت امانی و رایگان در اختیار افراد متقاضی قرار می‌گیرد.

کاوسی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر تلاش می‌کند نقش تسهیل گری میان خیرین و مردم را که از وظایف این جمعیت است، به نیکی پیاده سازی کند، بیان کرد: خیرین و علاقه مندان نیک‌اندیش می‌توانند کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را با مراجعه به شعب و خانه‌های هلال سطح استان جهت بهره‌مندی بیماران نیازمند اهدا کنند.

انتهای پیام
captcha