ناامیدی موجود در جامعه؛ ثمره جنگ‌های روانی دشمن
کد خبر: 4078009
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

ناامیدی موجود در جامعه؛ ثمره جنگ‌های روانی دشمن

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: ناامیدی موجود در جامعه اسلامی ثمره جنگ‌های روانی دشمن است، بنابراین حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد فرهنگی اقدام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی، امروز، ۲۳ مردادماه در دیدار با مدیران حوزه‌های علمیه خراسان‌جنوبی با اشاره به عظیم بودن کار فرهنگی، اظهار کرد: استعمار از ۲۰۰ سال قبل که پا به کشورهای اسلامی گذاشته است برای ضربه زدن به اسلام از هیچ کاری فروگذار نکرده است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با تأکید بر اینکه یکی از اقدامات دشمن از میان بردن نیروهای کارساز و کارآمد برای جامعه اسلامی است، بیان‌ کرد: ۱۷ هزار ترور در ایران اسلامی توسط منافقین از دیگر جنایات استکبار است.

عبادی ادامه‌ داد: به شهادت رساندن شهید مطهری‌ها، شهید صدرها و شهید بهشتی‌ها و شهید چمران‌ها نمونه جنایت‌های انجام شده برای از بین بردن نیروهای کارساز و کارآمد است.

وی با تأکید بر اینکه حوزه‌های علمیه باید نسبت به تربیت نیروهای کارآمد و کارساز اقدام کنند، بیان کرد: ناامیدی‌های موجود در جامعه اسلامی ثمره جنگ‌های روانی دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه هیچ کاری به عظمت تربیت نیروی انسانی نیست، گفت: حوزه‌های علمیه از نظر کمی و کیفی در مورد نیروی انسانی توجه داشته باشند.

عبادی با بیان اینکه ما نیرو را برای فردایی تربیت می‌کنیم که بی‌شک به سمت اسلام و امام حسین(ع) توجه نشان خواهد داد، تصریح کرد: علاوه بر رفع مشکلات بیرونی طلاب، باید به تربیت درونی آنان نیز توجه داشته و بدانیم در مسیر حق سختی وجود دارد.

انتهای پیام
captcha