تمدید مهلت شرکت در جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»
کد خبر: 4077685
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲

تمدید مهلت شرکت در جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»

مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» ویژه معلمان، مربیان و مدیران کلاس‌های فهم قرآن دبستان تا پایان مردادماه تمدید شد.

جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن»به گزارش ایکنا، مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» ویژه معلمان، مربیان و مدیران کلاس‌های فهم قرآن دبستان که از سوی مدرسه تزکیه و تعلیم مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت(ع) دانشگاه تهران برگزار می‌شود، تمدید شد.

پیش از این هفتم مردادماه، آخرین مهلت شرکت در جشنواره تعیین شده بود، که اکنون پایان مردادماه به عنوان آخرین مهلت تعیین شده است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به شماره 09012522916 یا شناسه sooreha_dabestan در پیام‌رسان‌‌های بله و ایتا ارسال کنند.

محورهای جشنواره شامل عکس و فیلم از اجرای فهم قرآن برای دانش‌آموزان دبستانی، تجربیات و خاطرات از اجرای فهم قرآن، خلاقیت در اجرای فهم قرآن، فعالیت‌ها یا طرح درس‌های متناسب با فهم قرآن و کلیپ‌های تولیدی برای آموزش فهم قرآن به صورت مجازی می‌شود.

بخش ویژه این جشنواره نیز شامل معرفی مدارسی است که بیش از یک معلم فهم قرآن از آن‌ها در جشنواره شرکت کرده باشند. این جشنواره زمینه‌ای برای نمایش تلاش‌های معلمان دغدغه‌مند در عرصه قرآن و هم‌افزایی معلمان در این عرصه است.

از جوایز این دوره می‌توان به ایجاد صفحه اختصاصی در سایت فهم قرآن برای همه معلمانی که آثارشان مورد قبول واقع شده باشد و همچنین جوایز ویژه برای منتخب آرای مخاطبان اشاره کرد.

اعلام برگزیدگان جشنواره و رونمایی از صفحات اختصاصی مدارس و معلمان، در مهرماه و همزمان با روزهای ابتدایی سال تحصیلی خواهد بود. همچنین تابستان ۱۴۰۰ اولین دوره جشنواره کشوری «ما و فهم قرآن» برگزار شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha