تعامل با جهاددانشگاهی در حوزه آموزش‌های قرآن و عترت
کد خبر: 4077367
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی تاکید کرد:

تعامل با جهاددانشگاهی در حوزه آموزش‌های قرآن و عترت

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: ظرفیت‌های خراسا‌ن‌جنوبی در حوزه رسانه، حوزه قرآن و عترت و مفاخر استان جای کار دارد که امیدواریم با همکاری جهاددانشگاهی آموزش‌هایی را در این عرصه رقم بزنیم.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از خبرگزاری ایکنابه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۹ مردادماه  در بازدید از خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار با اشاره به ظرفیت‌های مجموعه جهاددانشگاهی، تصریح کرد: این نهاد در حوزه محصولات استراتژیک استان اقدامات شاخصی انجام داده است.

وی با بیان اینکه اقدامات جهاددانشگاهی در حوزه توانمندسازی کارکنان دولت نیز قابل تقدیر است، افزود: پایش خبرنگاران و رتبه بندی آنان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی اظهار کرد: در این راستا هیئت اندیشه ورزی را فعال کرده‌ایم که یکی از شاخه‌های هشت گانه آن تیم رسانه است.

وی با بیان اینکه رسانه تصمیم ساز است، تصریح کرد: ظرفیت‌های خراسا‌ن‌جنوبی در حوزه رسانه، حوزه قرآن و عترت و مفاخر استان جای کار دارد که امیدواریم با همکاری جهاددانشگاهی آموزش‌هایی را در این عرصه رقم بزنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: به دنبال تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان هستیم که نظرات و پیشنهادات جهاددانشگاهی را در این حوزه پذیرا خواهیم بود.

بازدید مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی از خبرگزاری ایکنا

محمود رمضانی، معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان جنوبی نیز بیان کرد: جهاددانشگاهی مجموعه کاملی از ایده‌ها بوده و نگاه حرفه‌ای، تخصصی و فعال دارد.

 

انتهای پیام
captcha