ثبت‌نام 14 هزار نفر سمنانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین
کد خبر: 4077135
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵

ثبت‌نام 14 هزار نفر سمنانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

مدیرکل حج و زیارت استان‌ سمنان با بیان اینکه ۱۴ هزار و ۱۹۲ نفر تاکنون برای حضور در پیاده‌روی اربعین در سامانه سماح ثبت‌نام کردند گفت: مهلت ثبت‌نام تا ۲۱ مردادماه تمدید شد.

ثبت‌نام 14 هزار نفر سمنانی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین

به گزارش ایکنا از سمنان، خلیل دلپاک، مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان، امروز، 18 مرداد، در جمع خبرنگاران از ثبت‌نام ۱۴ هزار و ۱۹۲ نفر برای مراسم اربعین خبر داد و گفت: از این تعداد پنج هزار و ۶۴۱ نفر خانم و هشت هزار و ۵۶۰ نفر آقا هستند.

وی ادامه داد: چهار هزار و ۱۵۵ نفر از سمنان، چهار هزار و ۸۷۹ نفر از شاهرود، ۲ هزار و ۳۷۸ نفر از دامغان، ۷۰۴ نفر از گرمسار و ۵۴۰ نفر از مهدیشهر ثبت‌نام کردند.

مدیرکل حج و زیارت استان‌سمنان با تأکید بر اینکه همچنین شمار گروه‌های ثبت‌نامی به هفت هزار و ۶۳۷ گروه می‌رسد اظهار کرد: سمنان، شاهرود و دامغان به ترتیب ۲ هزار و ۱۸۱، ۲ هزار و ۶۶۶ و یکهزار و ۳۳۹ گروه ثبت‌نامی دارند.

دلپاک متذکر شد: زائران اربعین در قالب گروه‌های مردمی به صورت شخصی از شهریورماه عازم می‌شوند که در این راستا اعزام به عتبات عالیات به صورت زمینی و هوایی در توسط کاروان‌های زیارتی و دفاتر زیارتی روزهای شنبه و سه‌شنبه تا ۱۰ شهریورماه ادامه دارد.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان افزود: اعزام توسط دفاتر زیارتی به عتبات عالیات دهم شهریورماه پایان می‌یابد و پس از برگزاری مراسم اربعین، اعزام‌ها از یکم مهرماه آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha