حفظ انقلاب از تحریف؛ مهم‌ترین ثمره خون شهدا
کد خبر: 4077133
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس مطرح کرد:

حفظ انقلاب از تحریف؛ مهم‌ترین ثمره خون شهدا

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین ثمره حرکت و خون شهدا، نگهداشت انقلاب در ۴۴ سال است، اظهار کرد: ایران اسلامی در طول این سال‌ها در معرض تهدیدهای متکثر و متنوع قرار داشته و دارد و در این ۴۴ سال از این امر استفاده کرده و قوی تر شدیم

حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین خسروی، نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی شب گذشته ۱۷ مردادماه در بیست چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید «حاج محمد ناصر ناصری» در اسفدن با تاکید بر ترویج فرهنگ شهادت پروری، اظهار کرد: به تعبیر رسول خدا(ص) بالاتر از هرکاری خیری اقدام نیکوتری وجود دارد. 

وی با بیان اینکه به تعبیر روایات، بالاتر از شهادت نیرویی متصور نیست، افزود: جوانان، به زندگی نامه شهدا توجه کرده، الگوهای خود را بشناسند و برای معرفی وقت بگذارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مهم ترین ثمره حرکت و خون شهدا، نگهداشت انقلاب در ۴۴ سال است، اظهار کرد: ایران اسلامی در طول این سال‌ها معرض تهدیدهای متکثر و متنوع قرار داشته و دارد و در این ۴۴ سال از این امر استفاده کرده و قوی تر شدیم. 

وی با بیان اینکه جریان مقاومت اسلامی در جهان اسلامی شکل گرفت، تصریح کرد: جریان مقاومت اسلامی با محوریت ایران اسلامی تا کشورهای غیراسلامی به برکت خون همه شهیدان انقلاب اسلامی رواج یافته است.

خسروی ادامه داد: اگر امروز مقام معظم رهبری خطاب به جوانان در گام دوم انقلاب فرمود: « پیمودن گام دوم انقلاب اسلامی به مراتب از چهل سال اول آسان تر است به شرطی که جوانان مسئولیت را بپذیرند». 

وی با بیان اینکه امروز به مدد تجربه  ۴۴ ساله، برکت خون شهدا و حضور مردم مؤمن در صحنه موانع به نسبت سال‌های ابتدایی انقلاب برطرف شده است، اظهار کرد: اگر تبیین نباشد تحریف میدان دار می‌شود؛ به گونه‌ای که خداوند می‌فرماید علی(ع) و اولاد علی محور وحدت هستند اما جریان تحریف عقیده دارد این خاندان محور تفرقه هستند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حضرت زینب(س) قهرمان تبیین است، تصریح کرد: امروز بسیاری از مشکلات و مسائل کشور با شکرگزاری نسبت به انقلاب و آگاهی از جریان تحریف حل می‌شود.

خسروی با بیان اینکه دشمنان معیشت و سلامت مردم ایران را با تحریف به بازی گرفته‌اند، تصریح کرد: مردم متوجه باشند مسئولیت‌ها را به چه کسی می‌دهند.

این مراسم با حضور استاندار خراسان‌جنوبی و مسئولان استانی در اسفدن برگزار شد.

حفظ انقلاب از تحریف؛ مهم‌ترین ثمره خون شهدا

 

انتهای پیام
captcha