پیام تبریک مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی به خبرنگاران
کد خبر: 4077011
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴

پیام تبریک مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی به خبرنگاران

مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: خبرنگاران، همچون شهید محمود صارمی که در راه نیل به هدف تعالی ایران، بهترین سرمایه‌های زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده‌، اما در ادای تکلیف دشوار و سنگین اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و روشنگری، ذره‌ای سستی و تساهل نورزیدند. 

محمود مقامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود مقامی، مشاور استاندار و مدیر روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی به‌مناسبت روز خبرنگار پیامی صادر کرد. متن پیام به این شرح است:

«سوگند به قلم و آنچه می‌نویسد

هفدهم مردادماه، روز پاسداشت جایگاه ارزشمند عزیزانی است که همواره در راستای تعالی ایران اسلامی از قلم و اندیشه پربار خود بهره می‌گیرند، بزرگوارانی همچون شهید محمود صارمی که در راه نیل به این هدف متعالی، بهترین سرمایه‌های زندگی خود را در طبق اخلاص نهاده اما در ادای تکلیف دشوار و سنگین اطلاع‌رسانی، آگاهی‌بخشی و روشنگری، ذره‌ای سستی و تساهل نورزیدند. 

اینجانب ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله‌الحسین(ع)، هفدهم مردادماه را به همه خبرنگاران فعال در رسانه‌های دیداری، شنیداری، مکتوب، دیجیتال و... که همی و غمی جز توسعه و پیشرفت همه جانبه خراسان‌جنوبی و رفع محرومیت‌ از این استان زرخیز ندارند، تبریک و تهنیت گفته و از تلاش‌های بی‌دریغ کلیه همکاران رسانه‌ای که کمر همت به انعکاس اقدامات بی‌دریغ دولت در رفع مشکلات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی کشور بسته‌اند، تقدیر و تشکر می‌کنم و برای همه عزیزان از درگاه ایزد متعال، سلامتی، سرافرازی و توفیق مسئلت دارم.»

انتهای پیام
captcha