شهدا گواه وفاداری مقاومت به عهد با امام حسین(ع) هستند
کد خبر: 4076951
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
سید حسن نصرالله:

شهدا گواه وفاداری مقاومت به عهد با امام حسین(ع) هستند

دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسم عزاداری عاشورای حسینی در ضاحیه جنوبی، شهدا و جانبازان مقاومت و خانواده‌های آنها را که با تمام فشارهای اقتصادی، تهدیدها، ترورها و سختی‌ها در برابر فتنه مقاومت کرده‌اند، گواهی بر وفاداری مقاومت به عهد خویش با امام حسین(ع) توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، ایرنا نوشت: سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان دوشنبه شب در مراسم عزاداری عاشورای حسینی(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت گفت: در این ۴۰ سال همواره در شب عاشورا با امام حسین(ع) تجدید پیمان می‌کنیم.

به گزارش ایرنا از المنار، سید حسن نصرالله گفت: ۴۰ سال است که حزب‌الله شواهد فراوانی بر پایبندی خود به سیره امام حسین (ع) در فداکاری و وفاداری ارائه کرده است.

وی افزود: در محاصره، گرسنگی، کشتار، جنگ روانی، تهدید به ترور و همه سختی‌ها با امام حسین (ع) عهد، پیمان و بیعت خود را تجدید می‌کنیم.

سیدحسن نصرالله گفت: امام حسین(ع) در طول تاریخ دوستداران و حامیانی داشته و در آینده هم دارد که پرچم او را به دوش می‌کشند و سخنانش را فریاد می‌زنند و مانند او خودشان را فدای دین پیامبر(ص) می‌کنند و به ندای او پاسخ می‌دهند.

دبیر کل حزب‌الله همچنین از نیروهای امنیتی و ارتش لبنان به خاطر نقشی که در حفظ نظم و امنیت مجالس عزاداری حسینی ایفا کردند، تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha