تبدیل وضعیت ۷۵ درصد ایثارگران در گلستان
کد خبر: 4076617
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان بیان کرد:

تبدیل وضعیت ۷۵ درصد ایثارگران در گلستان

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران در گلستان گفت: بالای ۷۵ درصد تبدیل وضعیت ایثارگران در استان انجام شده است لذا درصدد هستیم این طرح به طور کامل و ۱۰۰ درصد در گلستان اجرا شود.

وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان و تقدیر از خبرنگار ایکنا

اسرافیل وزیری، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری ایکنا به مناسبت روز خبرنگار در گفت‌وگو با ایکنا از گلستان بیان کرد: رویکرد دولت سیزدهم توسعه نگاه عدالت محوری در همه بخش‌هاست و در این راستا حل مشکلات ایثارگران در اولویت قرار دارد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان گفت: در بحث آموزش و توانبخشی و درمان ایثارگران اقدامات موثری ایجاد شده در سفر سال گذشته رئیس جمهور بودجه ۲۵ میلیارد تومان مصوب شد و ۱۰ میلیارد از این بودجه تاکنون اختصاص پیداکرده است.

وزیری با بیان‌اینکه در سفر رئیس جمهور به استان دومیلیارد تومان اعتبار جهت ساماندهی و مرمت و بازسازی گزاره‌های شهدای استان مصوب و به استان اختصاص یافته بود، افزود: تاکنون ساماندهی ۲۶۹ هزار گلزار شهدای استان با سه هزار ۵۴۴ مزار به اتمام رسیده و ۴۱ گلزار شهدا با ۱۰۰ مزار در دست اقدام است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با بیان‌اینکه یکی از اقدامات دولت جدید عملیاتی شدن قانون بودجه سالیانه اعتبارات تخصصی مورد نیاز در بنیاد شهید و امورایثارگران است، افزود: نظام‌مند شدن دیدار مستمر مسئولان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تجلیل و تقدیر از ایثارگران دستگاه‌ها و سازمان‌های وابسته، پیگیری اجرا آرا صادره کمیسیون ماده ۱۶ در دستگاه‌ها در جهت نیازهای استان و بومی‌سازی‌ فعالیت‌های ایثارگران انجام خواهد شد.

وزیری با اشاره به تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: بالای ۷۵ درصد تبدیل وضعیت ایثارگران در استان انجام شده است و از رتبه های برتر در کشور هستیم و دلیلی وجود ندارد که تبدیل وضعیت ایثارگران انجام نشود، لذا این طرح باید به طور کامل و ۱۰۰ درصد در گلستان اجرا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خدمات‌رسانی به خانواده‌های شهدا را از اولویت‌های بنیاد شهید دانست و افزود: جلب رضایت خانواده‌های شهدا و ایثارگران بر اساس مبانی ارزشی اسلامی و توسعه و گسترش تعامل با آحاد جامعه به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار پایه‌گذاری شده است.

وزیری لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران، افزود: رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا و ایثارگران بر هیچ کس پوشیده نیست و خانواده‌های شهدا و ایثارگران انسان‌هایی بی ریا، کم توقع، قانع و در مهر و محبت و عطوفت بی‌نظیر هستند.

در پایان این گفت‌وگو از سوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از خبرنگار ایکنا گلستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha