یادواره شهدای رسانه برای اولین بار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4076341
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷

یادواره شهدای رسانه برای اولین بار در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی به تشریح برنامه‌های هفته خبرنگار در استان پرداخت و گفت: یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران بیرجند با همکاری هیات رزمندگان اسلام، روز شنبه 22 مردادماه برگزار خواهد شد.

علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، علی فرخنده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز ۱۵ مردادماه با بیان اینکه به دلیل همزمانی روز خبرنگار و سالروز شهادت شهید صارمی با ایام تاسوعا و عاشورا، امسال با برنامه‌هایی متفاوت این روز را گرامی خواهیم داشت، اظهار کرد: سه شنبه ۱۸ مردادماه، دیدار اصحاب رسانه استان با نماینده ولی فقیه در استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در ادامه این برنامه، دیدار و عرض خداقوت به تعدادی از رسانه‌های استان انجام خواهد گرفت، تصریح کرد: پنجشنبه ۲۰ مردادماه، نشست اصحاب رسانه با استاندار در صبح و غبارروبی مزار شهدا در ساعت ۵ عصر انجام می‌گیرد.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به حضور منسجم اصحاب رسانه در نماز جمعه ۲۱ مردادماه، اشاره کرد و افزود: شنبه ۲۲ مردادماه، صبح و عصر، دیدار و عرض خداقوت به رسانه‌ها را خواهیم داشت.

فرخنده با اشاره به برگزاری یادواره شهدای رسانه در محل حسینیه جماران با همکاری هیات رزمندگان اسلام، ساعت ۲۰:۳۰ روز شنبه ۲۲ مردادماه، بیان کرد: این برنامه با توجه به قرار گرفتن در ایام محرم و با هدف بزرگداشت مقام شهید صارمی و شهید محمدناصر ناصری، برای اولین بار در استان برگزار خواهد شد.

 وی با بیان اینکه در این مراسم از خانواده شهدا و جانبازان رسانه نیز تقدیر می‌شود، بیان کرد: دیدار با رسانه‌های شهرستان‌ها، دیدار با خانواده شهدا رسانه، تجلیل از پیشکسوتان رسانه و مانور رسانه‌ای جهاد تبیین با محوریت نماز، امر به معروف و نهی از منکر در سطح استان از دیگر برنامه‌های این ایام است.

انتهای پیام
captcha