سرگردانی مسافران پرواز تهران مشهد پس از 8 ساعت!
کد خبر: 4075761
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

سرگردانی مسافران پرواز تهران مشهد پس از 8 ساعت!

پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور از تهران به مشهد در ساعت 12:45 ظهر امروز، تأخیر 8 ساعته داشته و مسافران را سرگردان کرده است.

به گزارش ایکنا، ایسنا نوشت: پرواز امروز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به شماره ۹۶۴ که قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ امروز تهران را به مقصد مشهد ترک کند، به دلیل بروز نقص فنی در این پرواز، مسافران همچنان در فرودگاه مهرآباد سرگردان هستند.

یکی از مسافران با بیان اینکه از ظهر امروز بارها ساعت پرواز را به تعویق انداختند اما هیچ‌گونه پاسخ مناسبی از سوی مسئولان این شرکت هواپیمایی به مسافران داده نشد، گفت» در نهایت اعلام کردند که پرواز ظهر امروز ساعت ۲۲ یا ۲۳ انجام خواهد شد.

رضا رضایی، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایرتور با بیان اینکه پرواز ظهر امروز ایران ایرتور قرار بود ساعت ۱۲:۴۵ مهرآباد را به مقصد مشهد ترک کند، گفت: قبل از تحویل دادن هواپیما برای سوار شدن مسافران، نقص فنی در قسمت موتور اعلام شد و به مسافران اعلام کردیم این پرواز حدود ساعت ۱۵ انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم تلاش مهندسان تعمیر و نگهداری، این هواپیما آماده نشد، اظهار کرد: در ادامه، ساعت ۱۹:۳۰ را به عنوان زمان پرواز به مسافران اعلام کردیم و در ساعات گذشته دو بار پذیرایی گرم و سرد از مسافران انجام شده و پرواز مذکور به ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه موکول شده است.

رضایی با بیان اینکه هواپیمای جایگزین در حال آماده شدن است، ابراز امیدواری کرد پرواز تهران ـ مشهد در ساعت ۲۲:۴۵ انجام شود.

وی بیان کرد: شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ضمن پوزش از تأخیر ایجاد شده، به اطلاع مسافران می‌رساند که مطابق شیوه حقوق مسافر، سازمان هواپیمایی کشوری خسارت تأخیر را به مسافران پرداخت خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات به دست آمده خبرنگار از مسافران، در این ساعات تأخیر، تنها یک بار پذیرایی سرد انجام شده و نمایندگان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور اعلام کرده‌اند که تنها مسافران می‌توانند در صورت کنسل شدن پرواز، بهای بلیت خود را دریافت کنند و برای پروازهای آتی از این ایرلاین از ۳۰ درصد تخفیف استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha