آزادگان موفق البرزی معرفی می‌شوند
کد خبر: 4074485
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶

آزادگان موفق البرزی معرفی می‌شوند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز از اجرای طرح شناسایی و معرفی آزادگان موفق البرزی خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی بیشتر جامعه به‌ویژه نسل جوان با آزادگان و توانمندی آنان در عرصه‌های مختلف برگزار خواهد شد.

آزادگان موفق البرزی معرفی می‌شوند

سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه آزادگان یادگاران دوران دفاع مقدس هستند که گرامی‌ داشتن یاد و خاطره آن‌ها وظیفه همه ماست، اظهار کرد: ما باید از صبر و استقامت آزادگان در دوران اسارت درس بگیریم و خط مشی زندگی آنان را سرلوحه زندگی‌مان قرار دهیم. چه آن‌هایی که شهید شدند و چه جانبازان به‌عنوان شهدای زنده و ایثارگران و آزادگان، همه در سربلندی نظام اسلامی جانانه هرچه داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: امروز به برکت رشادت‌های رزمندگان و شهدا در دوران هشت سال مقدس و ایثار ایثارگران و صبر و استقامت آزادگان، شاهد اقتدار نظام اسلامی هستیم. پایبندی به اصول مترقی نظام جمهوری اسلامی و التزام در اطاعت از مقام معظم رهبری شاخصه بارز آزادگان است و این ویژگی باید سرلوحه همه اقشار جامعه به‌ویژه نسل جوان باشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز در ادامه از اجرای طرح شناسایی و معرفی آزادگان موفق البرزی خبر داد و گفت: این طرح با هدف آشنایی بیشتر جامعه به‌ویژه نسل جوان با آزادگان و توانمندی آنان در عرصه‌های مختلف برگزار خواهد شد. آزادگانی که در جشنواره‌ها، مسابقات کشوری و بین‌المللی موفق به کسب رتبه شدند مشمول این طرح می‌شوند.

وی گفت: همچنین آن دسته از آزادگانی که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، ایثار، جهاد و شهادت، فرهنگ، هنر و رسانه، اخلاق، معنویت و دین، پهلوانی و ورزشی، علم و فناوری، اقتصادی و تولیدی، اجتماعی و خانواده فعال هستند نیز می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه فعالیت‌ها باید در قالب رزومه ارسال شود و پس از داوری سه رزومه برگزیده خواهد شد، بیان کرد: فقط آزادگانی که در بنیاد شهید و امور ایثارگران دارای پرونده هستند می‌توانند در این طرح شرکت کنند. زمان ارسال رزومه و سوابق از پنجم مردادماه آغاز شده است و تا 15 مرداد ادامه دارد و واجدین شرایط باید رزومه‌ها و مستندات خود را از طریق فرمی که در سایت بنیاد شهید البرز بارگذاری شده ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha