دشمن در تلاش برای آسیب‌زدن به هنجارهای قرآنی جامعه است
کد خبر: 4073506
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
وزیر اطلاعات:

دشمن در تلاش برای آسیب‌زدن به هنجارهای قرآنی جامعه است

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب با اشاره به تلاش دشمن برای آسیب‌زدن به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه گفت: ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن برای جدایی جامعه از ارزش‌های قرآن است.

حجت‌الاسلام و المسلمین خطیب، وزیر اطلاعات

به  گزارش ایکنا، به نقل از دبیرخانه شورای هماهنگی اطلاعات، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداسماعیل خطیب، وزیر اطلاعات، در دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور که به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و باحضور مسئولین دستگاه‌های اطلاعاتی و حفاظتی برگزار شد، در سخنانی با تسلیت به بازماندگان حادثه سیل اخیر استهبان گفت: هر چه بیشتر برای ترویج قرآن در جامعه تلاش کنیم، بر اقتدار جامعه اطلاعاتی و نظامی افزوده خواهد شد.

وی با تدکید بر اینکه قرآن قدرت نرم ماست، گفت: قرآن برنامه‌ها، سیاست‌ها و راهبردهای ما را تعیین می‌کند، چون کلام الهی است و عظمتی که امروز نظام جمهوری اسلامی در دنیا دارد به واسطه قرآن است.

رئیس شورای هماهنگی اطلاعات گفت: دشمن در تلاش است که به ارزش‌ها، هنجارهای قرآنی و معنویت جامعه آسیب بزند و ترویج بی‌حجابی از برنامه‌های دشمن است که جامعه را از ارزش‌های قرآن جدا کند.

یادآور می‌شود دهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه اطلاعاتی کشور به میزبانی سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

انتهای پیام
captcha