فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4073192
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶

فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر در چهارمحال‌وبختیاری

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری از آغاز ثبت‌نام برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امورایثارگران در استان خبر داد.

مسابقات قرآن بنیاد شهید

فریدون ظفری، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در سی‌وچهارمین دوره از مسابقات قرآن کریم بنیاد شهید و امور ایثارگران در استان آغاز شده است، اظهار کرد: ثبت‌نام این مسابقات در رشته‌های مفاهیم، تفسیر، قرائت تحقیق و حفظ قرآن از پنج جزء تا حفظ کل آغاز شده است و مرحله شهرستانی آن در شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از جانبازان و آزادگان، همسران شهدا، جانبازان و آزادگان و نیز فرزندان دختر و پسر شهدا، آزادگان و جانبازان در دو رده سنی زیر 18 سال و بالای 18 سال دعوت می‌شود برای ثبت‌نام و آگاهی از جزئیات و محتوای مسابقات به واحد فرهنگی ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌ها مراجعه کنند.

ظفری بیان کرد: سال گذشته و در سی‌وسومین دوره مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان، در مجموع ۱۵۰ نفر از سراسر استان در این مسابقات شرکت کردند.

برای آگاهی از منابع رشته‌های مسابقات قرآن کریم شاهد و ایثارگر در سال 1401، جدول زیر را مطالعه کنید.

جدول منابع رشته های مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر

انتهای پیام
captcha