فراخوان دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی تا 15 مرداد ادامه دارد
کد خبر: 4071801
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
محمد سلیمی:

فراخوان دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی تا 15 مرداد ادامه دارد

محمد سلیمی، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی، گفت: دبیرخانه نخستین دوره کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی از 15 تیرماه تا 15 شهریورماه آثار ارسالی را دریافت می‌کند.

محمد سلیمی به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، محمد سلیمی، دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی گفت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه متولی برگزاری دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی دوسالانه کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی در خصوص فرآیند اطلاع‌رسانی تصریح کرد: نیمه دوم تیرماه سایت دوسالانه جهت ثبت‌نام و ارسال آثار، فعال شده و با شروع فراخوان مولفین، ناشران و پژوهشگران ارسال آثار خود در قالب کتاب، طرح آماده چاپ، طرح‌نامه و ایده فناورانه آغاز کرده‌اند.

وی عنوان کرد: آثار ارسالی می‌تواند کتاب منتشر شده، طرح‌ آماده چاپ، طرح‌نامه پژوهشی یا ایده فناورانه در ۱۱ گروه پژوهشی خانواده، روان‌شناسی، علوم تربیتی، فلسفه علوم انسانی، اقتصاد، جامعه‌شناسی، مدیریت، علوم سیاسی، ارتباطات، آینده‌پژوهی و حقوق و فقه اجتماعی باشد.

رئیس روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: پژوهشگران و علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد علمی می‌توانند با مراجعه به سایت دوسالانه به آدرس www.rihufest.ir  اثر یا آثار خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: در صورتی که اثر ثبت شده کتاب باشد باید دو نسخه آن را به دبیرخانه دوسالانه به نشانی قم، پردیسان، بلواردانشگاه، میدان علوم، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، صندوق پستی 3151-37185 ارسال کنند و برای آثار غیر از کتاب ارسال نسخه فیزیکی ضرورت ندارد.

سلیمی افزود: اطلاعات تکمیلی این رویداد علمی مشتمل بر موضوعات پژوهشی، نحوه ارتباط و تعامل با دبیرخانه دوسالانه، تقویم زمانی و دیگر اطلاعات مرتبط از طریق سایت دوسالانه به آدرس www.rihufest.ir به اطلاع علاقه‌مندان محترم می‌رسد.

وی تاید کرد: دبیرخانه نخستین دوره کتاب علوم انسانی با رویکرد اسلامی از 15 تیرماه تا 15 شهریورماه آثار ارسالی را دریافت می‌کند تا پس از مراحل داوری آثار در بهمن ماه سال جاری از آثار برگزیده تقدیر می‌شود.

انتهای پیام
captcha