ستاد اجرایی فرمان امام در راستای توسعه خراسان‌جنوبی ورود پیدا کند
کد خبر: 4068297
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

ستاد اجرایی فرمان امام در راستای توسعه خراسان‌جنوبی ورود پیدا کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی با تاکید بر ورود ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در راستای توسعه خراسان‌جنوبی گفت: حوزه کشاورزی و معدن عمده‌ترین بخش‌هایی است که این ستاد می‌تواند برای سرمایه‌گذاری ورود کند.

جلسه بررسی تفاهم‌نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌جنوبی، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی، امروز 12 تیرماه در جلسه بررسی تفاهم‌نامه همکاری با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: تلاش بر این است که با بهره‌گیری از ظرفیت‌هایی نظیر بنیاد علوی، قرارگاه محرومیت‌زدایی حضرت امام حسن مجتبی (ع) و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برای توسعه استان برنامه‌ریزی شود.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه منعقده بین استانداری خراسان‌جنوبی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در گذشته، تاکید کرد: تفاهم‌نامه جدیدی با بهره‌گیری از تجربه گذشته، منعقد می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: باید تلاش کنیم تا در تفاهم‌نامه جدید استانداری خراسان جنوبی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از همه ظرفیت‌های این ستاد نظیر شرکت‌ها و هلدینگ‌های مرتبط استفاده شود تا بتوانیم به صورت مشترک فعالیت‌هایی را در راستای توسعه استان انجام دهیم.

عباس‌زاده تصریح کرد: در جریان سفر معاون اجرایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به استان در جلسه‌ای با حضور گروه‌های جهادی، مقرر شد در راستای محرومیت‌زدایی و به عنوان پایلوت، طرح استان بدون بیکار توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) در خراسان جنوبی اجرا شود که این مهم در دیدار استاندار با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) نیز مورد تاکید قرار گرفت.

وی اظهار کرد: بخشی از فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهبندان، به عنوان شهرستان هدف محرومیت‌زدایی، در حال انجام است که باید در سال جاری نیز استمرار یابد.

عباس‌زاده تاکید کرد: برای تنظیم تفاهم‌نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) مقرر شده، معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری به نمایندگی استان و مدیرعامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان نماینده ستاد، تفاهم‌نامه را تنظیم کنند که این جلسه با سفر مدیرعامل هلدینگ در آینده نزدیک، برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: فعالیت‌هایی که باید در طول سال جاری و در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهبندان صورت پذیرد، در تفاهم‌نامه جدید گنجانده می‌شود، لذا دفتر روستایی استانداری باید پیش‌نویس آن را تهیه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌جنوبی گفت: همکاری استان با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) علاوه بر اشتغالزایی در خراسان جنوبی باید بتواند مشکلی را در حوزه‌های مختلف صنعتی نیز حل کند.

عباس‌زاده یادآور شد: در تنظیم تفاهم‌نامه باید در کنار پیشنهادات سرمایه‌گذاری، از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در راستای محرومیت‌زدایی و اقدامات عام‌المنفعه در استان نیز بهره برد.

انتهای پیام
captcha