آزادی در بیان ابتکارات در کالبد جهاددانشگاهی معنا یافت
کد خبر: 4068101
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

آزادی در بیان ابتکارات در کالبد جهاددانشگاهی معنا یافت

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بر حمایت دستگاه‌های اجرایی از مجموعه‌های دانش بنیان به ویژه جهاددانشگاهی تاکید کرد و گفت: آزادی مردم در بیان ابتکارات و اختراعات محصول انقلاب بود که توسط نهادی چون جهاددانشگاهی اجرایی شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی امروز شنبه ۱۱ تیرماه در دیدار با سرپرست جهاددانشگاهی خراسان جنوبی اظهار کرد: جهاددانشگاهی یکی از مصادیق بارز دستاوردهای انقلاب است که با ما می‌توانیم شروع کرده و با ما توانستیم فعالیتش را ادامه می‌دهد.

وی افزود: دوران قبل از انقلاب استعمار برای اینکه مردم ما را از بسیاری از نقاط دنیا عقب نگه دارد توزیع مواد مخدر، رواج فحشا و منکرات، شرب خمر و سرگرمی را در دستور کار قرار داد، افزود: رشد علمی و رشد ابتکار و عملی را تنها در حدودی اجازه می‌داد که منافع آنان تامین شود؛ یعنی اگر فردی ابتکاری نشان می‌داد امنتیش به خطر می‌افتاد.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: آزادی که آرمان و هدف انقلاب بوده، به همین معنی است که در انواع اهداف انسانی کسی مانع نشود که جهاددانشگاهی در این راستا بسیار خوش درخشیده و در قسمت‌های مختلف موفقیت‌های چشمگیری داشته و در حال ادامه دادن است که این موارد از برکات انقلاب است.

عبادی ادامه داد: بسیاری از این اقدامات نیازهای انسان را برآورده می‌سازد که باید از دست هر فرد و نهادی هر کاری ساخته است، انجام شود چراکه رشد کشور در حوزه فعالیت‌های این چنینی است.

وی با بیان اینکه اگر کشوری در این حوزه‌ها وارد نشود مجموعه کشور رو به نابودی می‌رود، خاطرنشان کرد: در ردیف مجموعه‌های دانش بنیان، جهاددانشگاهی جایگاه ویژه خود را دارد و بر مسئولان واجب است این نهاد را حمایت کنند تا بتواند در تمامی حوزه‌ها به خودکفایی 100 درصد برسد.

انتهای پیام
captcha