کمک یک میلیارد تومانی به ساخت مسجد امام حسن عسکری(ع) مهرشهر
کد خبر: 4066342
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

کمک یک میلیارد تومانی به ساخت مسجد امام حسن عسکری(ع) مهرشهر

استاندار خراسان‌جنوبی در بازدید از منطقه ۹ دی مهرشهر، تأمین یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسجد امام حسن عسکری(ع) در این منطقه را وعده داد.

دیدار استاندار خراسان‌جنوبی با مردمبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی، شب گذشته، سوم تیرماه ضمن بازدید از منطقه ۹ دی مهرشهر و حضور در مراسم نماز جماعت مسجد امام حسن عسکری(ع) در گفت‌وگو با جمعی از شهروندان، برای حل مشکلات این منطقه و همچنین برای رسیدگی به مسائل بهداشت و درمان، ایجاد نانوایی و تأمین یک میلیارد تومان اعتبار برای ساخت مسجد امام حسن عسکری(ع) در این منطقه قول مساعد داد.

علی فاضلی‌فرد، فرماندار بیرجند نیز در جمع نمازگزاران مسجد امام حسن عسکری(ع)، گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های دولت سیزدهم است؛ مسئولان دولت سیزدهم بی‌ریا در کنار مردم هستند و ثابت کرده‌اند که بین مردم و مسئولان فاصله‌ای نیست.

وی با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر حضور مسئولان در کنار مردم، متذکر شد: این بازدیدها و حضور در جمع مردم، مصداق عینی تأکیدات رئیس‌جمهور است.

فرماندار بیرجند با بیان اینکه مردم نیز در حفظ و حراست و صیانت از نظام پای کارند از همین رو تمام تلاش دشمنان برای ناامید کردن آنها از نظام، بی‌اثر خواهد بود، تصریح کرد: تحریم‌ها تاکنون ناکارآمد بوده؛ لذا دشمن تلاش می‌کند با ایجاد نارضایتی در بین مردم، بدبینی نسبت به نظام را ترویج دهد.

فاضلی‌فرد شروع تحول اقتصادی از سوی دولت را یک امر مهم دانست و تأکید کرد: مردم از همان ابتدای کار همراه مسئولان بوده‌اند، لذا با این اعتماد امید می‌رود دولت بتواند در تحول عظیم اقتصادی سربلند باشد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه تا چند ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی به نفع مردم خواهیم بود، گفت: همان‌طور که در عرصه نظامی با همت حاج قاسم سلیمانی بر دشمن پیروز شدیم امروز هم سردار جنگ اقتصادی رئیس‌جمهور است. لذا، جنگ تمام عیار، سرباز و یار می‌خواهد و مردم باید به‌عنوان سربازان این جبهه پای کار باشند.

فرماندار بیرجند با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های ناتمام در دستور کار است، ابراز امیدواری کرد: با همراهی این تحول عظیم اقتصادی به نفع مردم رقم بخورد که قطعاً ثمرات آن به مردم می‌رسد و در مجموع باید گفت نگاه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته ویژه است.

انتهای پیام
captcha