اجتماع مسلمانان در حج تمتع موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود
کد خبر: 4066304
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

اجتماع مسلمانان در حج تمتع موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

امام جمعه موقت بیرجند گفت: اجتماع عظیم مسلمانان در حج تمتع موجب خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

حجت اسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت اسلام غلامحسین نوفرستی، امام جمعه موقت بیرجند، امروز ۳ تیرماه در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  با اشاره به اینکه  مسلمانان در اجتماع بزرگ حج درس اخلاص و تسلیم خدا بودن می‌آموزند اظهار کرد: قطعا امسال حاجیان در این  اجتماع بزرگ امت اسلامی توطئه‌های دشمنان  را خنثی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و رژیم صهیونیستی در تلاشند تا تفرقه بین مسلمانان ایجاد کنند گفت:  این مراسم با حضور  مومنان و وحدت یکپارچه تمام مسلمانان زمینه نابودی غرب را فراهم می کند.

امام جمعه موقت بیرجند  با اشاره به ۷ تیر  شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران  امام خمینی (ره) گفت:شهید آیت الله بهشتی به تنهایی  یک ملت بود.

وی با اشاره به اینکه آیت الله بهشتی پیرو خط امامت و ولایت و خاری در چشم دشمنان بود گفت:  این شهید مظلومانه زیست و مظلومانه به شهادت رسید و امروز افتخار ملت ماست.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه  وجود این شخصیت در قوه قضاییه به این دستگاه قضا عظیمت داد افزود:  شهادت او که حقانیت این مسیر و این راه است تا امروز به این مجموعه قوه قضاییه عظمت داده است.

نوفرستی به سند تحول و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد وگفت: با دنبال کردن دقیق این سند تحول و روی کار آمدن نیروهای جوان،  کارامد و مدیران شایسته در مجموعه قضایی شاهد پویایی این مجموعه هستیم.

وی یادآور شد: پیگیری جدی با فساد و آلودگی و تخلف باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha