رایزنی برای راه‌اندازی مراکز درمانی در منا و عرفات
کد خبر: 4065408
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵

رایزنی برای راه‌اندازی مراکز درمانی در منا و عرفات

در دیدار مدیر دفتر نمایندگی در امور حج و زیارت و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر ایران با رئیس مؤسسه مطوفی حجاج ایران، هماهنگی‌های لازم درخصوص راه‌اندازی مراکز درمانی هلال‌احمر در مشاعر مقدس (عرفات و منا) انجام شد.

رایزنی با مسئولان عربستانی برای راه‌اندازی مراکز درمانی در منا و عرفات

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ غلامرضا رضایی، مدیر دفتر نمایندگی در امور حج و زیارت در عربستان سعودی به همراه حسین فضلی و علی‌اصغر عبدالله‌زاده، مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ایران در مکه مکرمه با حضور در مؤسسه مطوفی حجاج ایران با عصام، رئیس این مؤسسه دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار هماهنگی‌های مربوط به راه‌اندازی مراکز درمانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در مشاعر مقدس (عرفات و منا) با هدف ارائه خدمات درمانی مورد نیاز حجاج ایرانی، انجام شد.

بنابراین گزارش در سال‌های گذشته حدود ۸۵ هزار زائر ایرانی به سرزمین وحی مشرف می‌شدند که امسال با کاهش سهمیه کشورهای اسلامی، حدود ۴۰ هزار نفر از کشورمان در حج تمتع ۱۴۰۱ حضور دارند و جمعیت هلال احمر در قالب کاروانی شامل پزشک، پرستار، تیم‌های درمانی، پشتیبانی و… عملیات درمانی حج تمتع امسال را برعهده دارد.

انتهای پیام
captcha