اطلاعیه سپاه درباره دستگیری مدیران سه کانال تلگرامی
کد خبر: 4064851
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

اطلاعیه سپاه درباره دستگیری مدیران سه کانال تلگرامی

روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‎ای، دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی را تأیید کرد.

به گزارش ایکنا، به نقل از سپاه نیوز، در پی دستگیری ادمین‌های سه کانال تلگرامی به اتهام انتشار اسناد طبقه‌بندی شده و تشویش اذهان عمومی، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

متن اطلاعیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

به استحضار ملت شریف، قهرمان و همیشه در صحنه ایران اسلامی می رساند:

با یاری خداوند متعال و مجموعه اقدامات فنی و اطلاعاتی چند ماهه سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ادمین‌های(مدیران) کانال‌های «نيمه محرمانه»، «سرائر» و «سایه نويس» به اتهام انتشار اسناد طبقه بندی شده و تشویش اذهان عمومی دستگیر شدند.

افراد بازداشت شده درصدد بودند با انتشار اسناد طبقه‌بندی شده، اعتماد بخشی از مخاطبین را جلب کرده و سپس با انتشار اخبار گزینشی و کذب، در میان مسئولین کشور ایجاد شکاف و اختلاف نمایند.

دستگیرشدگان سه نفر هستند که در مدت فعالیت خود، با سواستفاده از خلأ قانونی موجود در مدیریت فضای مجازی کشور و از بستر پیام رسان تلگرام، اقدامات مذکور را دنبال می کردند.

در پایان ضمن درخواست از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی جهت پرهیز از هرگونه گمانه زنی پیرامون این پرونده، تاکید می‌شود اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام
captcha