اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی عکس «ایثار» در البرز
کد خبر: 4064472
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

اعلام فراخوان چهارمین جشنواره ملی عکس «ایثار» در البرز

فراخوان چهارمین جشنواره ملی عکس «ایثار» با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی در البرز اعلام شد.

 چهارمین جشنواره ملی عکس «ایثار»

به گزارش ایکنا از البرز، فراخوان چهارمین جشنواره ملی عکس «ایثار» با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود جامعه هنری و توانمندی‌های موجود در هنرمندان دغدغه‌مند در زمینه فرهنگ ایثار در استان البرز اعلام شد.

اهداف این جشنواره «توسعه، تعمیق، تکثیر و تداوم فرهنگ ایثار»، «تحکیم ارتباطات و مبادلات فرهنگی با موضوع ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در کشور»، «شناسایی و حمایت از استعدادهای جوان»، «تعمیم ارزش‌های والای ایثار و تجلی سیره شهدا» و «ترویج همدلی در جامعه جهت حمایت از یکدیگر و کاهش معضلات» است.

علاقه‌مندان می‌توانند تا 31 تیرماه سال جاری پس از نام‌نویسی، آثار خود را در دو بخش تک عکس یا مجموعه عکس در قالب‌های امید به آینده، کودک و نوجوان، ارزش‌های اخلاقی و انسانی، عفاف، حجاب و نماز، شهدا و خانواده معظم شاهد و ایثارگر، شهدای مدافع حرم شهید حاج قاسم سلیمانی، مفاهیم عاشورا، افزایش امنیت ملی، حافظان فرهنگ و تمدن اسلامی، ارتقای اخلاق عمومی و شهروندی، ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه، زنان عاشورایی، افزایش تاب‌آوری اجتماعی، سبک زندگی ایثارگرانه، کمک‌های مؤمنانه، مدافعان حوزه سلامت و امنیت و اربعین حسینی به پست الکترونیکی c.p.isaar@gmail.com ارسال کنند.

در بخش تک عکس به نفر اول لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 60 میلیون ریال، نفر دوم لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 50 میلیون ریال، نفر سوم لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 40 میلیون ریال و تقدیر ویژه هیئت داوران هم برای دو تک عکس به مبلغ 20 میلیون ریال تعلق خواهد گرفت.

همچنین در بخش مجموعه عکس هم به نفر اول لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 80 میلیون ریال، نفر دوم لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 60 میلیون ریال، نفر سوم لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 50 میلیون ریال و تقدیر ویژه هیئت‌داوران برای دو مجموعه عکس مبلغ 30 میلیون ریال، اهدا خواهد شد. جایزه ویژه عکس منتخب از نگاه دبیر جشنواره هم لوح افتخار، تندیس جشنواره و مبلغ 50 میلیون ریال خواهد بود.

آثار راه‌یافته به نمایشگاه(به جز عکاسان دریافت‌کننده جوایز) در بخش تک عکس، مبلغ سه میلیون ریال و همچنین در بخش مجموعه عکس، مبلغ پنج میلیون ریال حق‌التصویر و گواهی شرکت در این جشنواره را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha