پویش ملی مجازی «به هوای حرمت محتاجیم» برگزار می‌شود
کد خبر: 4062282
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴
به همت سازمان دارالقرآن الکریم؛

پویش ملی مجازی «به هوای حرمت محتاجیم» برگزار می‌شود

پویش ملی مجازی «به هوای حرمت محتاجیم» به همت سازمان دارالقرآن الکریم طی دهه کرامت برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت، میلاد باسعادت حضرت معصومه(س) و امام علی بن موسی الرضا (ع)، پویش ملی ـ مجازی به هوای حرمت محتاجیم توسط سازمان دارالقرآن الکریم و در صفحه اینستاگرامی ستاره‌باران برگزار می‌شود.

سیدمجتبی عظیمی‌نژاد، مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم درباره جزئیات برگزاری این پویش گفت: علاقه‌مندان می‌توانند به روش‌های مختلف در این پویش شرکت کنند. روش اول ارسال فایل تصویری قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) حداکثر به مدت ۳۰ ثانیه به دایرکت صفحه اینستاگرام ستاره‌باران به نشانی setarebaran_ir است.

روش دوم استوری‌ کردن بهترین عکس از خود یا خانواده در حرم مطهر حضرت امام رضا(ع) یا حضرت معصومه(س) با هشتگ #ارضمقدس یا #حریمامن در صفحه شخصی خود و تگ‌کردن صفحه ستاره‌باران ایستاگرام است. سومین روش ارسال دلنوشته در مورد عشق و ارادت خود به امام رضا(ع) حداکثر در ۴۰ کلمه به دایرکت صفحه ستاره‌باران است

مدیر روابط عمومی سازمان دارالقرآن الکریم بیان کرد: این پویش با مشارکت و همکاری هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی کشور برگزار می‌شود و در پایان به ۱۰ آثار برتر ارائه شده از سوی شرکت‌کنندگان ۱۰ جایزه دو میلیون ریالی اهدا خواهد شد. علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش تا روز ۲۲ خردادماه فرصت دارند، آثار خود را ارسال کنند.

پویش ملی مجازی «به هوای حرمت محتاجیم» برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha