گسترش روحیه نشاط در بین ایثارگران حائز اهمیت است
کد خبر: 4060924
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

گسترش روحیه نشاط در بین ایثارگران حائز اهمیت است

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: گسترش روحیه نشاط در بین ایثارگران حائز اهمیت است و برنامه‌ریزی‌ها در این راستا انجام می‌شود.

ورزش ایثارگران

به گزارش ایکنا از زنجان، محمد اوجاقی، سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اصلی معاونت فرهنگی در حوزه ورزش و اردویی گسترش و توسعه ورزش و نشاط در بین جامعه ایثارگری و همچنین انجام مسابقات ورزشی بین ایثارگران و خانواده‌های آنها مطابق با سیاست‌های بنیاد مرکز است.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه ورزش و نشاط بین جامعه ایثارگری در حال حاضر رشته‌های ورزشی فوتبال، فوتسال، والیبال، بدن‌سازی، دارت، تنیس روی میز، فوتبال رومیزی و کوهنوردی در بخش آقایان و رشته‌های آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، دارت و فوتبال رومیزی در بخش بانوان فعال است.

اوجاقی با بیان اینکه قهرمانان و مدال‌آوران بسیاری در حوزه ورزش ایثارگران استان حضور دارند، افزود: بیشتر فعالیت‌های ورزشی جامعه ایثارگری در مجموعه ورزشی و توانبخشی ایثار زنجان متمرکز است و در آینده نزدیک با مشخص شدن بهره‌بردار این مجموعه، استخر زیبای دریادلان نیز مجدد آغاز بکار کرده و در خدمت جامعه ایثارگری خواهد بود.

وی اضافه کرد: جانبازان معزز شهرستان زنجان می‌توانند با ارائه کارت جانبازی یا معرفی‌نامه از بنیاد شهید، از خدمات و امکانات مجموعه ورزشی ولیعصر (عج) که در اختیار هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان قرار دارد، بهره‌مند شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان خاطرنشان کرد: ایثارگران سایر شهرستان‌های استان نیز می‌توانند جهت آگاهی از امکانات و فعالیت‌های ورزشی به بنیاد محل سکونت خود مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha