یادبود آیت‌الله فاطمی‌نیا در مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود
کد خبر: 4059842
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
به همت جامعه قرآنی؛

یادبود آیت‌الله فاطمی‌نیا در مسجد امام صادق(ع) برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت عالم ربانی و معلم اخلاق آیت الله فاطمی‌نیا به همت جامعه قرآنی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، جامعه قرآنی کشور، مراسم بزرگداشت استاد قرآن و عالم ربانی آیت الله فاطمی‌نیا را روز یکشنبه، ۸ خردادماه با حضور چهره‌های مختلف قرآنی و اساتید قرآن کریم برگزار می‌کند.

این مراسم از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد امام جعفر صادق(ع) واقع در میدان فلسطین تهران برگزار خواهد شد. در این مراسم اساتید قرآنی به اجرای تلاوت می‌پردازند و حجت‌الاسلام حامد کاشانی سخنران این مراسم خواهد بود. همچنین مهدی سماواتی مداحی این مراسم را بر عهده خواهد داشت.

مرحوم آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا از اساتید اخلاق و عالمان ربانی بودند که اطلاعات گسترده و بیان جذاب و لحن شیرین ایشان، منبعی پرفیض برای جمع زیادی از جوانان و راهجویان به حقیقت بود.

ایشان در کنار سجایای اخلاقی فراوان و بهره‌مندی از فیوضات معنوی و آموزه‌های عرفانی، سال‌های متمادی را در امر خطابه و منبر به تعلیم و تبیین مسائل دینی با محوریت اخلاق و ادب اسلامی و آموزه‌های قرآنی پرداختند و شاگردان و علاقه‌مندان بسیاری از محضر پر فضیلت وی استفاده کردند.

ایشان در کنار مباحث اخلاقی تاکیدات ویژه‌ای به تلاوت قرآن، توجه به ظرایف آن و پرداختن به ابعاد مختلف آموزه‌های قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی داشتند.

انتهای پیام
captcha