تجلیل امام‌جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی
کد خبر: 4059138
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۱

تجلیل امام‌جمعه اردبیل از مستند عبای خاکی

نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم این استان از عوامل شبکه قرآن به دلیل تولید مستند عبای خاکی روستای قرآنی اندبیل تجلیل کرد.

مستند عبای خاکیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌حسن عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان اردبیل در مراسم تجلیل از اساتید و قاریان قرآن کریم استان اردبیل با حضور قرآنیان روستای قرآنی اندبیل، از عوامل مستند عبای خاکی شبکه قرآن و معارف سیما ویژه روستای قرآنی اندبیل تجلیل کرد.

امام جمعه اردبیل در این مراسم افزود: انتخاب اندبیل به عنوان روستای قرآنی کشور مایه افتخار و سربلندی کشور و به ویژه استان اردبیل شد و برگ زرین دیگری بر افتخارات قرآنی استان اضافه شد. پخش برنامه عبای خاکی و مستند روستای قرآنی اندبیل از شبکه قرآن و معارف سیمای جمهوری اسلامی ایران برنامه بسیار خوبی بود و در شناخت ظرفیت‌های قرآنی استان و اندبیل بسیار مؤثر بود و از همه عوامل و زحمت‌‌کشان قرآنی اندبیل قدردانی می‌کنم.

مستند تلویزیونی عبای خاکی کاری از گروه علوم قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تهیه‌کنندگی ابراهیم جاهد، هر روز ساعت 18:30 تلاش‌های مخلصانه مبلغان دینی در راه ترویج فرهنگ قرآن و عترت را در قالبی هنری و رسانه‌ای به تصویر می‌کشد.

انتهای پیام
captcha