یک دستگاه آمبولانس از سوی بنیاد علوی به بیمارستان درمیان اهدا شد
کد خبر: 4058947
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۵

یک دستگاه آمبولانس از سوی بنیاد علوی به بیمارستان درمیان اهدا شد

طی مراسمی با حضور مدیر بنیاد علوی درمیان و جمعی از سایر مسئولان این شهرستان، یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) اهدا شد.

اهدای یک دستگاه آمبولانس به بیمارستان درمیان توسط بنیاد علویبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان درمیان، یک دستگاه آمبولانس(ون وانا) اهدایی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان(بنیاد علوی) با کلیه تجهیزات پزشکی (الکتروشوک، انکوباتور نوزاد، مانیتورینگ، کیف احیا، پالس، اکسیمتر و ...) به ارزش  حدود چهل و پنج میلیارد ریال به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) درمیان تحویل شد.

محمدحسین جامی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان درمیان، یکم خردادماه در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های مسئولان شهرستانی برای تأمین و تجهیز واحدهای بهداشتی، درمانی، گفت: خوشبختانه با همراهی حداکثری مردم و حمایت‌های مسئولان، تعامل بین بخشی و تصمیمات صحیح مدیریتی که توسط مسئولان استانی و شهرستانی گرفته شده است، شاهد عملکرد مناسب حوزه بهداشت و درمان بوده‌ایم.

وی همچنین از همکاری‌های صادقانه ناحیه مقاومت بسیج سپاه و بنیاد علوی شهرستان به‌طور ویژه قدردانی کرد و برای مسئولان این نهادها که در این شرایط حساس با حوزه سلامت درمیان همکاری داشته‌اند، آرزوی موفقیت کرد.

یادآور می‌شود، در ادامه ۶۰۰ سبد غذایی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان درمیان بین مادران باردار و شیرده توزیع شد.

انتهای پیام
captcha