افزوده شدن 4 رشته جدید به چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 4058716
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۹

افزوده شدن 4 رشته جدید به چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن اوقاف از 21 اردیبهشت‌ماه در این استان همزمان با سراسر کشور، گفت: چهار رشته جدید به این دور از مسابقات افزوده شده است.

حجت الاسلام پرویز بخشی پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبیحجت‌الاسلام پرویز بخشی‌پور، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی با اشاره به آغاز ثبت‌نام چهل‌وپنجمین دوره مسابقات قرآن کریم از 21 اردیبهشت‌ماه، اظهار کرد: رشته‌های جدید این دوره شامل ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه(آقایان و بانوان) و مدیحه‌سرایی و همخوانی(آقایان و بانوان) خواهد بود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند به‌‌طور هم‌زمان نسبت به ثبت‌نام در یکی از رشته‌های آوایی انفرادی (قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل، اذان و دعاخوانی) و یک رشته گروهی (مدیحه‌سرایی و همخوانی قرآن کریم) اقدام کنند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان‌جنوبی تصریح کرد: همچنین شرکت‌کنندگان می‌توانند علاوه بر رشته‌های فوق، در یکی از رشته‌های معارفی (تفسیر عمومی قرآن کریم، ترجمه نهج‌البلاغه، ترجمه صحیفه سجادیه) ثبت‌نام کنند.

بخشی‌پور با بیان اینکه داشتن حداقل 18 سال سن برای شرکت در مسابقات ضروری است، گفت: براساس شیوه‌نامه این دوره از مسابقات، ثبت‌نام فقط تا 25 خردادماه جاری از طریق سایت www.quraniran.ir امکان‌پذیر است و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به منابع آزمون‌ها به این سایت مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha