جشنواره رسانه‌ای «کمی خبر خوب» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4058436
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۲

جشنواره رسانه‌ای «کمی خبر خوب» در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: جشنواره «کمی خبر خوب» ویژه رسانه‌های استان با هدف معرفی ابعاد و مزایای اجرایی شدن طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها برگزار می‌شود.

محمود رمضانی، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمود رمضانی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی، شب گذشته، 30 اردیبهشت‌ماه در جمع کارکنان این اداره‌کل، اظهار کرد: در این جشنواره نشریات و پایگاه‌های خبری خراسان‌جنوبی، سرپرستی‌ها و نمایندگی‌های نشریات و خبرگزاری‌های سراسری استان می‌توانند با تولید محتوا مبنی بر مزایای اجرایی شدن طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و امید دادن به مردم درخصوص اثرات مثبت این طرح، شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های جشنواره شامل سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر و گزارش است، ادامه داد: در این جشنواره فقط رسانه‌های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌توانند شرکت داشته باشند و با توجه به کمی بودن جشنواره، از رسانه‌هایی که بیشترین محتوای خبری را کار کرده باشند، تقدیر می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه آثار باید در بازه زمانی یکم خرداد تا پایان تیرماه ۱۴۰۱ تولید شده باشند، تصریح کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌جنوبی ارسال کنند.

وی تصریح کرد: پس از بررسی آثار، به رسانه برتر جشنواره لوح تقدیر و مبلغ ۳۰ میلیون ریال، رسانه دوم لوح تقدیر و مبلغ ۲۰ میلیون ریال و به رسانه سوم لوح تقدیر و مبلغ ۱۵ ملیون ریال اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha