تکریم خانواده شهدا از راهبردهای اصلی مسئولان است
کد خبر: 4058114
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲

تکریم خانواده شهدا از راهبردهای اصلی مسئولان است

مشاور وزیر و رئیس مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور گفت: دولت سیزدهم به تأسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری تکریم خانواده شهدا را وظیفه دانسته و جزو راهبردهای اصلی مسئولان است.

دیدار مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور با خانواده شهید به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، افشار دارابی، مشاور وزیر و رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، شب گذشته 28 اردیبهشت ماه در دیدار با خانواده شهید امیرآبادی‌زاده که با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان در بیرجند برگزارشد ضمن ابلاغ سلام وزیر کشور به خانواده این شهید اظهار کرد: خداوند را شاکریم و دیدار با خانواده شهید، سعادتی است که امروز نصیب شد.

وی افزود: دولت سیزدهم  به تأسی از رهنمودهای رهبری تکریم خانواده شهدا را وظیفه می‌داند؛ لذا سرکشی ، دیدار با خانواده شهدا، رسیدگی و هم صحبت بودن با آنها جزو راهبردهای اصلی دولت است.

مشاور وزیر کشور ادامه داد: همچنان که رهبر معظم انقلاب و سردار سلیمانی به شهدا عشق می ورزند، این دولت هم وظیفه می‌داند که در همه سفرها به نمایندگی از خانواده شهدا حداقل با یک خانواده شهید دیدار داشته باشد.

وی همچنین بر آسیب شناسی مسایل عاطفی و خلأهای روحی همسران شهدا تاکید کرد و گفت: اردوهای زیارتی ، سیاحتی ، برنامه‌های فرهنگی و گردشگری در این زمینه پیگیری می‌شود.

سیدمحمدرضا طالبی، معاون سیاسی ـ امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان‌جنوبی نیز گفت: یکی از برنامه‌های دشمن کمرنگ کردن فرهنگ شهید و شهادت است؛ لذا باید در این راستا هوشیار بوده و نقشه‌های دشمن را با پاسداشت شهدا خنثی کنیم. پاسداشت شهدا و زنده نگه داشتن خاطرات آنها یکی از وظایفی مهم است که باید در راستای جنگ فرهنگی دشمن به آن توجه کرد. 

وی با بیان اینکه شهدا از مهم‌ترین و بالاترین سرمایه خود گذشتند افزود: درک خانواده شهدا کار بزرگی است و باید همواره قدردان صبر آنها باشیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بر پشتیبانی از خانواده شهدا تأکید کرد و گفت: همواره حفظ حرمت خانواده شهدا مورد تأکید بوده و باید در رأس امور قرار گیرد. امنیت امروز کشور و عزت جمهوری اسلامی ایران در سطح بین الملل مدیون خون شهدا است و باید مداوم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

یادآور می‌شود که شهید محمد امیرآبادی زاده  ۱۳۳۷ در بیرجند متولد شد. وی سال ۶۵ در شلمچه و عملیات کربلای ۵ به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام
captcha