ضرورت شناسایی دقیق نیازمندان توسط گروهای جهادی
کد خبر: 4058058
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰
معاون استاندار خراسان‌جنوبی تاکید کرد:

ضرورت شناسایی دقیق نیازمندان توسط گروهای جهادی

معاون استاندار خراسان‌جنوبی بر ضرورت شناسایی نیازمندان آبرومند توسط گروهای جهادی استان تاکید کرد و گفت: باید کمک به این افراد به شکل پنهانی انجام شود.

محمد رضا طالبی، معاون استاندار خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، محمد رضا طالبی، معاون استاندار خراسان‌جنوبی، امروز ۲۸ اردیبهشت ماه در هشتمین رزمایش همدلی و احسان، بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: هر چند در شرایط فعلی در گیر مشکلات اقتصادی هستیم که بخشی از آنها به دلیل وجود تحریم‌های دشمن و بخشی از آنها هم به دلایل دیگری به وجود آمده است، اما در نظامی قرار داریم که مردم از آرامش و امنیت خاصی در ابعاد مختلف برخوردارند.

وی ادامه داد: در این شرایط خیرین و نهادهای انقلابی و اسلامی با همکاری یکدیگر در صدد هستند تا دشمن را در رسیدن به هدف شوم خود که معیشت مردم هدف قرار داده است، ناکام کنند.

طالبی افزود: گروه‌های جهادی باید برای شناسایی نیازمندان آبرومند اقدام و به صورت پنهانی به آنها کمک کنند تا شرمنده اعضای خانواده خود نشوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌جنوبی یادآور شد: در تعالیم دینی ما بر انفاق تاکید شده و مسلمان بودن، ریا نکردن و آزار و اذیت نکردن از شرایط انفاق اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha