روابط عمومی سازمان‌ها جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند
کد خبر: 4058052
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

روابط عمومی سازمان‌ها جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند

رییس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور از دغدغه مقام معظم رهبری در زمینه جنگ شناختی گفت و ادامه داد: روابط عمومی سازمان‌ها جهادگران عرصه جهاد تبیین هستند.

افشار دارابیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، افشار دارابی، امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: آنچه در حوزه اطلاع رسانی برای ما مهم است توجه به دغدغه‌های مقام معظم رهبری است که ایشان به موضوع جنگ شناختی توجه ویژه داشتند.

وی افزود: حضور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور در خراسان جنوبی علی رغم دعوت از ۱۴.۱۵ استان برای حضور در برنامه روز روابط عمومی نشان از توجه ویژه وزیر کشور به این نقطه از کشور است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور بیان کرد: رسانه‌های دشمن در یک جنگ شناختی تمام تلاش خود را می‌کنند که خدمات نظام جمهوری اسلامی نادیده گرفته شده و مخدوش شود.

وی بیان کرد: سنگر روابط عمومی و اطلاع رسانی با توجه به فریضه جهاد تبیین، کار سختی است و امیدآفرینی و زنده نگه داشتن انگیزه در بین مردم و نشان دادن خدمات نظام از وظایف روابط عمومی است.

مشاور وزیر کشور گفت: روابط عمومی‌ها از یک طرف تلاش می‌کنند که مطالبات به حق مردم را به گوش مسئولین برسانند و از طرف دیگر هجمه سنگین دشمن را خاموش کنند.

دارابی بیان کرد: هرچه رسانه‌های دشمن برای نشان دادن چهره سیاهی از ایران اسلامی تلاش می‌کنند، فعالان در روابط عمومی برای تبیین و نشان دادن حقایق تلاش می‌کنند.

انتهای پیام
captcha